"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Fasole cu ciolan afumat

Ingrediente:

- ~600 gr fasole uscata
- un ciolan afumat mai mic
- 3- morcovi
- 2 cepe
- delikat
-boia de ardei iute
- patrunjel
- pasta de tomate

Preparare:
Fasolea se lasa in apa sa se umfle cateva ore inainte (uneori eu o las peste noapte) se pune la fiert (eu am pus la fiert in acelasi timp cu ciolanul ... dar in vase separate...fasolea dupa ce a inceput sa fiarba am lasat-o 10 min si apoi am aruncat apa... si am pus-o in alt vas cu apa clocotita... si cu a doua apa am repetat... Eu firb fasolea in 3 ape... In a 3-a apa pun si morcovul la fiert... in paralel ciolanul fierbe 1,30- 2 ore... pana se desprinde carnea de pe os... se scoate si se pune pe o farfurie la racit ca sa puteti taia carnea bucati...se pune intr-un vas ulei... ceapa se caleste 1 min ... se pune boia de ardei iute... se mai lasa 1 min si se stinge cu o parte din apa in care a fiert ciolanul...
Se adauga si bucatile de carne... delikat ... se pune si fasolea...
Intr-un ibric separat ~200 ml din zeama de ciolan se da in clocot, se dizolva in ea 1-2 linguri de pasta de tomate si se pune peste fasolea cu ciolan, se lasa inca 10 min la fiert si la sfarsit punem patrunjel tocat marunt...si a iesit ce vedeti... (eu fac felul f scazut)








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails