"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 10 iulie 2011

Pufoasa cu visine

Dupa "pufoasa cu capsuni" ... am facut aceasta reteta dar cu visine...
Ingrediente:
-6 oua
-200g unt
-200g zahar
-coaja rasa de lamaie
-1 plic zahar vanilat bourbon
-250g faina
-1 plic praf de copt
-350 gr visine
Preparare:
Untulf moale mixeaza cu zaharul, coaja de lamaie, vanilia si ouale intregi pana se fac besicute. .
Adaugam faina si praful de copt.
Turnam compozitia intr-o tava nu foarte mare si punem deasupra visinele jumatati. Dam tava la cuptor la foc potrivit 15 minute (atat a durat la mine). Lasam sa se racoreasca si pudram cu zahar.
Este o prajitura fff rapida si gustoasa!!... Cel mai mult dureaa sa scoti samburii din visine!!...






15 comentarii:

  1. O prajiturica simpla dar cu un gust aparte...Felicitari ti-a iesit minunat!ddo

    RăspundețiȘtergere
  2. cu siguranta este delicioasa.merge bine langa o cafeluta.o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionela, Sarah... multumesc frumos de vizita si aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. O prajitura racoroasa, perfecta ptr. zilele astea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super cu visine e preferata mea. O seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Delicios !! iar un gust al copilariei !! arata foarte bine ! pupici Felis

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu m-am indragostit de ea.Am facut-o cu capsuni, cu cirese si cu bucati de para si cirese....super in toate variantele.Oare merge si cu fructe de padure congelate?O saptamana reusita....Dana

    RăspundețiȘtergere
  8. ce reusita e si ce culoare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. O prajitura de vara super! Eu am folosit si piersici din compot in loc de visine si a iesit bine.Te pup!
    Carmen Iordache

    RăspundețiȘtergere
  10. Oricate torturi si prajituri as face ma intorc mereu cu drag la prajitura asta pufoasa cu visine,prajitura pe care mama ne-o facea cu drag mereu,acum o fac si eu baiatului meu...Pupici si spor in toate.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar ti-a iesit pufoasa!
    E una din cele mai bune prajituri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sa inteleg ca prajitura mi-ai dedicat-o , pentru ziua mea ! Multumesc .

    RăspundețiȘtergere
  13. Tare bine mai arata..."pufosenia" asta....
    Hmmmmmmm ce buna-i !
    Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc frumos de vizita si aprecieri!!...
    Da Meg... de ziua ta!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails