"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 13 septembrie 2011

Prajitura cu zmeura

Am luat aceasta reteta din revista Click pt femei. Pentru ca e cu gem de zmeura, pt aceasta prajitura am facut si gemul de zmeura... Tot atunci am facut si aceasta prajitura... acum vreo 2-3 saptamani ... nu mai tin minte... doar ca nu prea mai am timp sa le pun pe blog.

Ingrediente pt blat:
- 3 oua
- 3 linguri zahar
- 2 linguri faina
- 1 lingura cacao
Ingrediente crema de ciocolata:
- 200 gr ciocolata
- 4 oua
- 100 ml frisca lichida
- 3 linguri zahar
Ingrediente crema de zmeura:
- 200 ml frisca lichida
- 2 albusuri
- 200 gr zmeura
- 100 gr zahar pudra
- 1 plic gelatina
- 4 linguri gem de zmeura
Ingrediente pt decor:
- 100 ml frisca
- 1 plic gelatina rosie
Preparare:
Blat: Albusurile se bat spuma cu zaharul si se adauga treptat galbenusurile, faina si cacao. Se toarna aluatul intr-o tava de 31x21 cm unsa si tapetata si se introduce la cuptor pt 20 min. (eu am facut blatul din 4 oua pt ca aveam tava mai mare)
Crema de ciocolata: Intre timp se fierbe frisca lichida cu ouale batute si cu zaharul pana se ingroasa. Se ia crema de pe foc si se adauga imediat ciocolata rasa. Se amesteca si se lasa sa se racoreasca (aici eu am pus putina gelatina- mi s-a parut mult prea lichida)
Crema de zmeura: Albusurile se bat spuma cu zaharul si se adauga frisca batuta si zmeura pasata. Se dizolva gelatina in 50 ml apa fierbinte si se toarna treptata in crema cu zmeura, amestecand continuu (eu am dizolvat gelatina de obicei, conform instructiunilor de pe pachet).
Peste blatul racit, nescos din tava (eu l-am scos si am pus folie alimentara), se intinde gemul, se toarna crema de ciocolata, apoi se pune crema de zmeura (eu inainte de a pune crema de zmeura, am dat 20 min la frigider). Se topeste gelatina rosie in 50 ml apa fierbinte si se intinde peste prajitura (eu am facut acesta operatiune dupa ce am mai lasat inca 30 min la frigider).
Cu tot cu gelatina am mai lasat 2 ore la frigider.
Am taiat bucati si am ornat cu frisca.

A disparut imediat ce i-a fost desoperit gustul...










22 de comentarii:

  1. minunata prajiturica.cred ca merge facuta si sub forma de tort.yummy.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata, super sectiune, cu ce ai taiat cu laserul de a iesit asa felii apetisante! :) Excelenta! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarah... si eu m-am gandit la varianta tortului... ar fi interesant sa incerc...
    Adela... cu un cutit obisnuit... E in poza de la dulceata de caise: am taiat cu el si caisele in bucati!!!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felis,arata asa bine,si super gustoasa,felicitari,de retinut reteta asta,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  5. Moammma cum arata.E bestiala iar gustul sunt sigura ca e super.
    Pupic lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  6. arata foarte foarte bine! si daca e cu zmeura, imi place mult de tot... Te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Delicioasa! Si arata super bine. Merge si ca tort.

    RăspundețiȘtergere
  8. O prajitura delicioasa, am sa o fac cat de curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce faina e!!! vreausi eu un patratel , pls

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte bine arata,eleganta si rafinament atat pot spune,ti-am furat o bucatica :-)))

    RăspundețiȘtergere
  11. arata minunat prajiturica ta !!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Va multumesc frumos de vizita si apreciri... Va pup

    RăspundețiȘtergere
  13. Naty, multumesc... si de aprecieri si de vizita!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce pofta imi este de zmeuricaaa!
    Si prajiturica ta arata super bine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba!!! Zmeura e preferata mea...i-am declarat dragoste vesnica...pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxi- multumesc frumos!... Nu la multa lume place zmeura in prajituri din cauza de samburi multi!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails