"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 9 martie 2011

Tort cu pretentii

Acest tort este facut a 2-a zi imediat dupa ce am facut tortul de botez si tortul pentru nasii de botez...
Sotul meu nu era acasa cand am facut acele 2 torturi (a plecat pentru 2 ore si cand a venit el, torturile erau si plecate), iar cand a venit si le-a vazut in poze, a zis ca vrea si el tort... DAR.... (torturile de botez erau facute cu blat negru si crema milch schnitee)..
Si de aici mi-a venit sa ii zic "tort cu pretentii".... deci...
Vreau tort... DAR:
- nu vreau blat negru
- nu vreau crema neagra
- vreau crema alba, una din cele bune facute in ultimul timp de tine
- sa nu fie cu gelatina
- sa aiba multa frisca,
- sa aiba multa glazura de ciocolata
Deci m-am conformat si i-am cerut voie sa pun si eu ceva la pretentiile lui:
- niste trandafiri albastri (ca nu prea am ocazia sa fac trandafiri albastri si vreau sa vad cum ies- nu prea am fost multumita... dar merge... asa, facut pentru in casa)...
- un gem de piersici
Si a iesit ce vedeti:
- blat alb din 5 oua (de la tortul de mere)
- insiropat cu sirop de zahar ars
- crema de lapte de la cuburi cu lapte/isler cu crema de lapte
- fiecare bucata de blat dupa ce am insiropat-o am uns-o cu gem de piersici apoi am pus crema
- l-am dat la frigider vreo 4 ore
- am facut o glazura din 2 ciocolati poiana si 75 ml frisca lichida si am turnat pe tort
- ornat cu frisca f bine batuta
In momentul in care am zis ca e gata, se poate manca... a disparut instant un sfert din el... si m-am gandit sa cantaresc si eu un tort pt prima data sa vad cat are...
L-am cantarit fara un sfert din el... si avea 2.8 kg... Deci intreg avea mai mult de 3 kg.













22 de comentarii:

  1. prea multe pretentii deja :)) arata delicios, Dar vroiam si coaja de portocala :)) glumesc, vreau doar o felie ca mor de pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos.
    il coci in folie alimentara? de ce?

    RăspundețiȘtergere
  3. Criss, Nina, Veronica, Alison, Cccrsi Alice... multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Criss... mai pun si eu coaja rasa de portocala, sau coaja rasa de lamaie.
    Alice... blatul il coc in hartie de copt. Dupa ce e copt, il tai, pun folie alimentara in aceeasi oala, putin umezita ca sa se lipeasca bine, si incep sa asamblez tortul in oala, in folie alimentara: insiropat, pus crema.. dupa ce am terminat etapele astea acoper cu marginile foliei si las la rece cateva ore sau peste noapte. Vezi la prajitura amandina mai in amanunt... Eu asa fac la prajituri si torturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din asta tort cu pretentii, as servi si eu o feliuta... de fapt eu nu sint pretentioasa, maninc orice...
    Foarte bine arata tortul, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu ma inscriu la o felie daca a mai ramas... Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. fain chiar daca e facut in graba si pentru casa mie imi place,as vrea si o felie sa fur,o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  8. super fain tortul asta cu pretentii!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. wow! si frumoasa si dispusa a satisface tortri cu pretentii:))) oare esti reala? vreau si eu:))))
    bravo. felilicitari pt tort.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daniela, S&M,Yaya,Dana, Giovana... multumesc pentru aprecieri si vizita!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu pretentii dar pana la urma tia iesit o minunatie de tort!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. Hehe...ce tort frumos ai creat!!! felicitarile mele

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumos tortul si e norocos sotul tau ca poate avea pretentiile satisfacute :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce frumos arata!
    Si cu siguranta eeste si foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela, Bianca, EC, BA... multumesc de vizita si aprecieri...

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa sti ca ...astea sunt si pretentiile mele la un tort...adica ale familiei...
    Sa nu fie blatul sau crema cu cacao sau cioco, in primul rand.
    Imi place mult ce ti-a iesit si...as vrea si eu o feliuta ca prea fain arata !

    RăspundețiȘtergere
  17. Arata super tortul tau draga Felis! Ai facut fata cu brio la toate pretentiile, iar trandafirii albastrii sunt adorabili! Daca ai fi in Canada,90% din persoane ti-ar cere blat de cacao, crema de ciocolata...Pupicei si un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Sidy, Davaella, Mimmi... multumesc de vizita si apercieri!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails