"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 1 noiembrie 2011

Tort catel

Am vazut un tort superb catel pe FB la ClaudiaB si am incercat si eu sa fac dar... esec...
Cel mai bine ar fi sa il numesc "Tentativa de tort catel"... Acest tort l-am facut pentru nepotica mea in luna iunie 2011, dar nefiind ceea ce am vrut sa iasa, nu am indraznit sa il pun aici.... E adevarat ca am iesit din casa cu tortul sa il duc la nepotica si niste copii din vecini au zis "vaaaiii ce catel..."(aha... deci seamana putin... bine ca nu au zis urs... ca parca aduce mai mult =)) decat a catel)
Ce m-a hotarat sa il pun acum pe blog este ca pentru a ajunge sa il fac mai bine, am nevoie de sfaturi!!!!... Cum fara sa arat ce am facut, nu pot primi sfaturi despre ce sa fac pentru a iesi mai bine, m-am hotarat sa postez totusi pozele...
Acest animal neidentificat care se vrea catel a avut ... peste 6 kg.... iar la blana au intrat nu mai putin de 2 litri fisca lichida!!!!...
aici am facut o simulare pentru a vedea ce castroane se potrivesc mai bine....
blatul de baza:

am inceput decuparea dupa sfaturile ClaudieiB
asa arata animalul chel... Aici parca totusi arata a ce vrea sa fie... dar...
animalul deja tinde spre urs...

doar in frigider seamana mai bine a catel:
ce nu imi place: botul prea lung... labele prea mari.. iar labele de bot nu se vad f clar...
Fata de "model" (tortul Claudiei... eheeee... e departe)
Totusi si sarbatorita si invitatii au recunoscut animalul ca fiind catel... si cica le-a placut... Sanatoasa sa fie nepoata ca ii mai fac unul, care sa iasa mai bine...

32 de comentarii:

  1. uf, cat de frumos si dragut e! cum sunt eu innebunita dupa catei si dulciuri ... m-ai cucerit :)) te imbratisez cu drag :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am vazut poza pe FB am zis repede in gandul meu "Vai ce tort frumos!!! Un catelus!!!!!"
    Mie imi place tare mult cum a iesit, e chiar foarte frumos si interesant in acelasi timp! Felicitari!!! sunt sigura ca este si foarte gustos!

    ps: cred ca daca era asezat pe o tava intinsa fara margini se distingeau mai bine membrele din fata, dar si asa chiar arata "Bestial"!Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Emily... Nico... multumesc frumos... Inclusiv de sfat...
    Multumesc de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Seamana foarte bine cu un catelus pufos adevarat:) Imi placeee!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu stiu ce nu-ti place, dar mie imi place grozav de mult cum a iesit, iar Diana mi-a spus ca seamana cu Pufy al ei:)
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut & very fluffy. Multumim ptr. tutorial.

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti prea critica cu creatia ta. Mie-mi place, seamana cu un catel de plus.

    RăspundețiȘtergere
  8. E superb... eu nici intr-o mie de ani n-as reusi sa fac un catel asa frumos si pufos... O frumusete pe care nu m-as fi indurat sa-l maninc... ham... ham... mai e vreo feliuta ?!

    RăspundețiȘtergere
  9. mie mi se pare adorabil!!! data viitoare cand te nu-ti place sa mi-l dai mie:))

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos felis !!! am o poza care cred ca te-ar ajuta nitel :) daca gasesc adresa ta de mail , ti-o trimit . pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. imi pare rau , dar nu gasesc pe aici adresa ta de mail :(

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie mi se pare foarte reusit...brava!

    RăspundețiȘtergere
  13. Wow... multumesc frumos de aprecieri... chiar nu ma asteptam sa va placa putin acolo... altfel nu as fi asteptat atatea luni sa va arat tentativa mea...
    Criss, Miha, Ghiocel, Daniela, Ionela, Mitinita, LadyB, Daniela... multumesc frumos de aprecieri si incurajari...
    PS: Daniela, ti-am scris mail

    RăspundețiȘtergere
  14. DiaMAr, Nicoleta... multumesc frumos de incurajari si vizita!!!... Noapte buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce dragut este.....mie imi place tare mult

    RăspundețiȘtergere
  16. Un tort superb!!!! Felicitari, parca-l aud ca latra :-)))).

    RăspundețiȘtergere
  17. Felis,e dragalas catelusul,cum ai lucrat deasupra,e foarte bine parul,pupici

    RăspundețiȘtergere
  18. foarte frumos catelusul! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  19. E adorabil catelul tau!

    Eu vreau sa stiu cum ai facut blanita...

    RăspundețiȘtergere
  20. este foarte dragut catelusul!!!cred ca nepotica a fost tare incantata.

    RăspundețiȘtergere
  21. Superb arata,chiar foarte pufos.FELICITARI!
    Parca e de plus.

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc muuult muuult de tot pentru felicitari si incurajari!!...
    Miha, blana am facut-o cu duiul de iarba!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Felis si mie mi se pare reusit...gandeste-te ca la o astfel de rasa e tot numai blanita...deci nu ai gresit cu nimic.Daca te ajuta cu ceva am facut si un astfel de animalut doar ca i-am fosrmat corpul din doua cercuri ,unul mai mare pt corp si unul mai mic pt cap.Blatul pt corp l-am taiat putin pe diagonala (sa para cu funduletul putin ridicat cand da din codita)....din ce a ramas am format labutele din fata.Feleicitari inca o data si multa inspiratie in cintinuare...aaa......si blanita din frisca a iesit superb.prima mea blanita de frisca a fost un esec total.Pup inca o data

    RăspundețiȘtergere
  24. De unde ai cumparat formele?Super tari torturile tale !!!!

    RăspundețiȘtergere
  25. CE FRUMOS!!!!!!!te felicit pentru inventivitate!!!TORINA

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails