"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 14 decembrie 2009

Lapte condensat

Multumesc Michelle!

Ingrediente:
-75 ml. apa fierbinte,
-60 g. unt,
-40 g. zahar,
-60 g. miere,
-130 g. lapte praf,
-1 fiola esenta de vanilie.
Mod de preparare:
Se amesteca apa,cu zaharul,mierea,untul si vanilia,poi se adauga laptele praf.
Se amesteca bine pana se omogenizeaza!
Se poate pastra la frigider cca o saptamana
Eu mai adaug ca iese o cantitate de aprox. 420 gr




9 comentarii:

  1. O... Michelle... nici nu stii ca la tortul Milch Schnitte.. ai fost salavarea mea cu aceasta reteta... eram cu tortul la jumatate si laptele condensat la cutie era expirat si eu trenuia sa imi continui tortul... pt ziua lui Mihai... conmtra cronometru... daca nu era aceasta reteta a ta.. nu stiu ce m-as fi facut...Te pup si multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fain ca se poate face in casa laptele condensat! Eu aici il cumpar la cutie direct, dar la noi este de vanzare? Caci soramea e innebunita dupa el si cum prind ocazia asta ii trimit, hehe!
    Poate ii zic sa faca dupa reteta ta daca nu gaseste prin magazine.
    Thx

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohooooooooo ce am gasit eu aici !!!Ce mult ma bucur ! De cand voiam eu o asemenea reteta....
    Multumesc mult de tot si sa creasca mare si voinic Mihaita al tau !
    Te tzuc .

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar atat nu am inteles: "...Eu mai adaug ca iese o cantitate de aprox. 420 gr..."

    RăspundețiȘtergere
  5. Sidy... multumesc de vizita... Eu fac laptele condensat de cate ori am nevoie la vreo reteta.
    Reteta am preluat-o si eu de la Michelle... si in plus de ceea ce a scris ea, eu, am facut completarea ca din cantitatile din reteta, iese o cantitate de aproximativ 420 gr lapte condensat. Am sa modific si in reteta sa se inteleaga... Multumesc de atentionare.

    RăspundețiȘtergere
  6. se face pe foc sau se amesteca pur si simplu?

    RăspundețiȘtergere
  7. dupa ce il prepari in cat timp poate fi folosit la crema?ms mult

    RăspundețiȘtergere
  8. tin apa pe foc pana se topeste zaharul si untul, dar la foc mic... Dupa ce s-au topit, opresc focul si adaug miere, ameste pana se dizolva si apoi adaug laptele praf in ploaie amestecand continuu...Asa procedez eu.
    Reteta de baza zice sa fie apa firbinte si se adauga toate pe rand, ultimul laptele, dar eu m-am gandit ca daca untul e mai rece, se raceste apa pana se dizolva untul... si din acest motiv eu procedez putin mai altfel...
    Laptele condensat eu il folosesc imediat... Il fac de obicei doar atunci cd am nevoie...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails