"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 8 iunie 2011

Tort Mickey Mouse

Am incercat pentru prima data un tort cu Mickey Mouse... Desi imprimeul este cu Happy Birthday, nu e facut cu vreo ocazie.. L-am facut pentru baiatul meu pt ca a luat locul 2 la inot, pentru ca a fost ziua de 1 iunie... si cum ii plac foarte mult episoadele cu Mickey Mouse am incercat... sa vad ce iese. Important e ca Mihai l-a recunoscut pe Mickey...
Interiorul este de la "Tort Milch Schnitte"... invelit in pasta de zahar (a doua oara cand o fac si de data aceasta mi-a iesit asa cum trebuia). Mickey este facut din marzipan...

Imaginea dupa care l-am facut pe Mickey...



Si sectiune...

21 de comentarii:

  1. Superb ti-a iesit! Felicitari si tie si lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari Felis!foarte,foarte frumos ti-a iesit!
    imi place mult!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! si La multi ani! Tortul arata f bine, as minca si eu o feliuta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. e superb,cum sa nu-l recunosti daca e perfect,felicitari

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine ti-a iesit. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  6. ioi ce fain e!,chiar ti-a iesit foarte bine din prima si imprimeurile-s dragalase,bravo tie fatoooo

    RăspundețiȘtergere
  7. E perfect,imi imaginez ce mult i-a placut lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  8. am uitat sa spun ca-l pup cu drag pe mihaita !

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos ! felicitari micului inotator !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce fain ti-a iesit! Poti sa te consideri experta in torturi.

    RăspundețiȘtergere
  11. il est magnifique et très réussi ce gâteau, bravo pour ce beau travail
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce frumos e! Bravo puiutului!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  13. Va multumesc la toate de aprecieri si felicitari pentru puiul meu!...
    Merci beaucoup

    RăspundețiȘtergere
  14. Tortul este foarte reusit, imi place cum ti-a iesit personajul. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna, as vrea sa-mi explici cum l-ai facut, de unde ai luat martipan si cu ce l-ai colorat negru
    am de facut si eu un tort cu Mikey si caut modele
    Multumesc si astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Naty..
    Lavinia, pentru a face pe Mikey, am listat posa care este langa tort in 3 exemplare. Am copiat in caltamintea, picioarele, pantalonii scurti etc... tot ce era de culori diferite. Am facut martipanul cu culoare galbena, am intins o foaie, am pus deasupra hartia decupata in forma de incaltaminte a lui Mikey si am decupat pe langa cu varful de cutit. Apoi am colorat in rosu martipan, am intins pasta cu sucitorul si punand deasupra hratia in forma de pantaloni scurti am decupat din nou din pasta pe langa forma de hartie... Si tot asa.. {asta insa o poti face si din lapte praf si din pasta de zahar...Amanunte mai multe despre unde am luat gelul negru in etichetele ornamente si ustensile (martipanul mi l-a cumparat o cunostinta dar se gaseste si la magazinul de unde am luat colorant
    http://dumitrufelicia.blogspot.com/search/label/ornamente
    http://dumitrufelicia.blogspot.com/search/label/ustensile

    RăspundețiȘtergere
  17. de unde ai gasit colorant negru? sau cum ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  18. Am folosit colorant gel negru, cumparat de la un magazin cu produse Wilton pe langa Magazinul Unirea (Bucuresti), sau se poate comanda pe site la lumea basmelor. Cum am facut, am explicat pas cu pas la "Cum am facut-o pe Minnie" http://dumitrufelicia.blogspot.com/search/label/cum%20fac%3F

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails