"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 8 martie 2012

Comanda tort!

Nu sunt ale mele aceste torturi, dar nu e asa ca sunt minunate?? Mie imi plac extraordinar de mult.
Pentru cine e din Bucuresti si vrea sa comande un tort precum acestea nu trebuie decat sa trimita un mail la adresa resurse1983@yahoo.com
Mai multe modele de torturi de acelasi autor, AICI.
Autorul... imi este verisoara (tatii frati): este tanara, mereu vesela, dar cred ca acest lucru se vede si in aceste torturi... Nu stiu cum de ne-am descoperit amandoua aceasta pasiune, care nu am mai auzit sa existe in familiile noastre pana acum!!!...
Va doresc toturor doamnelor un sincer LA MULTI ANI de 8 martie si o primavara plina de realizari si bucurii!








11 comentarii:

Related Posts with Thumbnails