"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 23 martie 2011

Jeleu de coca cola

Am vazut pe blog la Andrada, jeleu de coca cola zero... arata foarte interesant... si foarte rapid... Cum ingredintele nu sunt decat coca cola si gelatina... iar timpul de preparare... 5 min... mi-am zis .. hai sa vad... cum e...
Eu am incercat cu jumatate din cantitatile de la Andrada... si am dizolvat gelatina direct in cola.
Ingredinete:
- 250 ml coca cola
- 5 gr gelatina (jumatate de plic)
Preparare:
Gelatina se lasa la umflat in 2 linguri de cola, apoi se pune la baie de aburi pentru a se dizolva (eu pun la umflat intr-o ceasca si in acest timp pun apa la fiert intr-o craticioara- cand e umflata geletina si apa clocoteste, dau focul la mic si bag ceasca in apa, amestecand in ceasca pana se dizolva gelatina).
Gelatina fiind dizolvata in cola, se va vedea doar o spuma.. asa cum se observa si in poze...
In tot acest timp am lasat cola in pahar sa iasa acidul si am mai si amestecat putin in ea cu o lingurita sa ajut acidul sa iasa mai repede.
Pentru mai mult spatiu am transferat intr-un castron si am pus galatina dizolvata in cola, amestecand cu lingurita... Nu am crezut ca va iesi ceva deoarece ramasese spuma la suprafata si ma gandeam ca toata gelatina e in spuma... Am pus totusi in forme de silicon si am asteptat... sa vad ce iese...
Se da 3-4 ore la frigider.. (eu am lasat mai mult). Si totusi a iesit.
Nu as putea zice ca imi place.. Mie nu imi place nici cremsnitul cand vad acea multa crema "tremuranda"... deci la jeleu nu am nici o sansa... dar fiecare cu gusturile lui... Eu pot zice ca am incercat cu aceleasi cantitati si cu santal de Piersici... E ceva mai bun la gust... dar tot o chestie "tremuranda" este pentru mine!!!

gelatina cu cola abia pusa la umflat

gelatina deja umflata in cola
in ceasa e gelatina dizolvata... dar asa cum ziceam se vede doar o spuma...




10 comentarii:

Related Posts with Thumbnails