"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 26 martie 2011

Cartofi cu mustar la cuptor

Aceasta este o reteta de post. Carofii pot fi macati ca atare sau ca garnitura...
Am vazut aceasta reteta prima data la Monica pe forumul Retete in imagini.... Cum dupa ce a postat ea reteta multe alte fete dragi mie au facut si ele... mi-am zis... de ce sa nu incerc si eu...

Pentru poza finala... m-am gandit la aranjamentele lui Surac... si mi-am zis ca mi-as dori sa pot face asa ceva din mancaruri simple.. dar clar nu am sa pot vreodata.. insa... de ce sa nu ma straduiesc putin... sa le dau o forma cat de cat... chiar daca nu atat de spectaculoasa ca la retetele lui...

Ingrediente:
-1 kg de cartofi
-1 lingură de ulei de măslin
-3 linguri de muştar galben
-3 căţei de usturoi
-1 lingură de oregano uscat
-sare ,
-piper
Preparare:
Se curata cartofii de coaja si daca sunt mari se taie in jumatati sau chiar sferturi
Am fiert 5 min cartofii pentru a reduce timpul de stat la cuptor...
Se amesteca uleiul de măsline cu muştarul, usturoiul zdrobit, oregano, sare şi piper.
Se tapeteaza o tava cu hartie de pergament.
Se ung cartofii cu sosul pregatit si se pun in cuptor pana se auresc, rumenesc(aproximativ 30 de min) daca au fost putin fierti inainte si 35-40 de min daca nu i-ati fiert...
Se pot servi ca atare sau garnitura pe langa fripturi, peste, carnati...sunt f buni si gustosi









20 de comentarii:

  1. Foarte bine arata,am sa-i incerc si eu,,,,ca tot mi-am propus si de fiecare data gaseam alta modalitate,,,,,iar aranjamentul imi place mult,,,,te pup si-ti doresc weekend frumos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place mult mustarul in tot felul de sosuri, asa ca si cartofi cu mustar sunt buni. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca sunt deliciosi! Am sa fac si eu cat de curand!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buni cartofii astia!
    Frumoasa prezentarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca ai fiert cartofi cinci minute si ai procedat perfect, te pricepi toata stima si reteta e faina. O duminica placuta...

    RăspundețiȘtergere
  6. The baked potatoes look totally yummy...!

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte bine, ador si cartofii si mustarul. Merci pentru reteta!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place in "bucataria" ta...si ai un premiu la mine pe blog.
    Succes si numai bucurii pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am facut niciodata cartofii asa.Sunt curioasa de ce gust au...si voi incerca si eu cand am ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe cit de simpla pe atit atragatoare si cred ca e si gustoasa...Foarte frumoasa prezentarea,sigur ii voi face si eu!Pe curind!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos la toata lumea pentru aprecieri si vizita!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu i-am facut, buuni de tot! Cica e o specialitate greceasca ;-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Liana de aprecieri si vizita!... Nu stiam ca e specialitate greceasca!...

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna Felis! Ce bine arata acesti cartofiori, iar aranjamentul este minunat! Draga mea Felis permite-mi sa-ti spun ceva: esti mult prea modesta pentru cat de talentata esti! O saptamana frumoasa de primavara iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  15. Chiar daca nu ne stim la mine te asteapta un mic premiu.Daca iti face placere te rog sa-l ridici.O saptamana placuta iti doresc si pe curand!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. oaaaaaauuuuuu...cum arata.......!!!!!!asa e portia mea!!!si nu dau la nimeni din ea!!!!!daaaaaa?????

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails