"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 8 februarie 2011

Salata de spanac cu pere si nuci

Am vazut aceasta salata pe forumul Retete in imagini postata de Alison . Am fost destul de sceptica, dar am vrut s-o incerc. Pot sa va zic ca mi-a placut foarte mult (recunosc ca mult mai mult mi-a placut salata de spanac cu oua si rosii- n-as putea sa zic ca nu e psihic compararea intre ele) :)
Ingredinte:
- jumatate legatura spanac
- 1 sau 2 pere
- 30 gr nuci (sau cate doriti)
- ardei (optional- eu nu am pus)
- zeama de lamaine
- ulei de masline
- sare
Preparare:
Se spala foarte bine spanacul, se rup cozile, se rup la dimensiunea dorita. Perele se spala si se taie in forma dorita (eu le-am taiat cubulete, in reteta din care m-am inspirat erau taiate felii).
Se pun toate intr-un castron, se pune sare, zeama de lamaine, ulei de masine si se amesteca!




12 comentarii:

  1. felis,ma bucur ca ai incercat-o!:)e cu totul altceva decit combinata clasic ,cu rosii si ou,dar placuta si parfumata,nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta combinatia de ingrediente!

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate o voi incerca, nu imi imaginez gusturile impreuna, de aceea e o provocare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si dacä tai Perele in Felli subtiri si le caramelizezi impreunä cu Nucile , Dressingul il faci cu Balsamico , Ulei, Mustar si Miere , iese Salata si mai bunä.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos blog,totul arata super...felicitari!cred ca nu te super ca te adaug in lista mea de bloguri .pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Alison, multumesc de reteta, intr-adevar mi-a placut...
    Violette ... multumesc...
    LumiRo... Tocmai din acest motiv am incercat-o si eu...
    Gourmand... multumesc mult de sfaturi... clar am sa incerc si aceasta varianta... suna foarte bine! Multumesc de vizita!
    Elida... multumesc de vizita si aprecieri, cum sa ma supar?.. Te mai astept..

    RăspundețiȘtergere
  7. Un premiu si doua lepse te asteapta la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  8. j'aime beaucoup le sucré/salé et cette salade doit être succulent, j'adore
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  9. Grazie per la tua visita e complimenti per il tuo blog.
    Buon fine settimana

    Merci pour ta visite et compliments pour ton blog.
    Bonne fn de semaine

    RăspundețiȘtergere
  10. Grazie per la tua visita e complimenti per il tuo blog.
    Buon fine settimana

    Merci pour ta visite et compliments pour ton blog.
    Bonne fin de semaine

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu sunt cam sceptica la combinatia asta, dar imi plac mult nucile si perele ;-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Vio... imediat ce am timp trec sa le ridic... Multumesc frumos...
    Liana... si eu am fst sceptica... dar mi-a placut ce a iesit...

    Isa... Grazie per le gentili parole e visita

    Fimere...Merci

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails