"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

vineri, 1 ianuarie 2010

Supa de pui cu galuste

De aceasta supa imi era foarte teama... teama ca nu imi ies galustele de gris... pana am dat de reteta lui Vero (multumesc Vero) pentru galuste... De atunci e cea mai simpla supa pe care o fac ori de cate ori sunt in lipsa de inspiratie si ma grabesc.
Ingerdinete:
-carne de pui
- 2-3 morcovi
-3 cartofi
-o ceapa mica
-taietei
-patrunjel
-delikat
-7 linguri gris
-2 oua
- o lingura ulei
Preparare:
Se spala bucatile de pui si se pun la fiert cu sare, cand da in clocot se aduna spuma si se pun cartofii taiati cubulete, morcovul taiat bucati/felii, delikat si ceapa intreaga (o scot si o arunc dupa ce e gata supa). Pentru ca se fac f rapid, acesta e momentul cand incep sa fac galustele:
- intr-un castron bat bine cu furculita 2 oua cu o lingurita mica de delikat... dupa care pun incet in ploaie grisul, batand in continuare cu furculita. Dupa ce am incorporat grisul adaug o lingura de ulei si mai bat cateva secunde.
Dau focul la mic ca sa nu mai clocoteasca apa si incep sa pun galustele cu lingurita. Dupa ce am pus toata compozitia de galuste, torn peste ele o cana cu apa recem acopar, dau focul mare si las 20 min. Pun taieteii, mai las 8-10 min si opresc focul. Pun patrunjelul taiat marunt si amestec putin.
Pentru ca in afara de "tehnica" galustelor este ca orice supa de pui, am sa pun doar pozele finale.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails