"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 28 octombrie 2010

Tarta cu ciuperci

Am gasit aceasta reteta in Click pt femei si am incercat-o... e buna...

Ingrediente:
- 3-4 cartofi
- 250 gr ciuperci
- praz
- 120 gr branza telemea de capra
- 3 oua
- 3 linguri smantana
- ulei
- sare
- piper
Preparare:
1. Se spala bine cartofii, se fierb in coaja, se indeparteaza coaja si se taie cubulete.
2. Se caleste putin prazul taiat marunt in uleiul bine incins, se adauga ciupercile taiate felii/bucati mici (cum preferati), iar la sfarsit cartofii. Se condimenteaza, dupa gust si se lasa sa se racoreasca.
3. Se unge o forma de tarta cu ulei, se toarnaamestecul cu ciuperci si peste acesta se pun ouale batute cu branza rasa si smantana, avand grija sa ajunga pana la fundul tavii, pentru a cuprinde in intregime compozitia de ciuperci si cartofi.
4. Se introduce la cuptor pt 35-40 min la foc mic si se serveste calda, garnisita cu rosii.
Eu nu am mai garnisit-o pt ca am lasat-o la racit si cand sa ma duc sa o scot din forma... sa o tai... in forma am mai gasit mai putin de jumatate... restul fusese papat deja.... asa ca pt feliuta am mai taiat si eu din ce am mai gasit.
Sfat: dupa ce puneti compozitia de ciuperci cu cartofi in tava, puneti smantana cu ou si branza si apoi nivelati... Eu am nivelat si inainte sa pun oulale cu smantana si br, si nu a mai intrat pe toate partile f bine pana la fundul tavii, sa cuprinda toata compozitia... La taiere, cartofii au mai ramas lipiti de cutit... si au mai fost ceva goluri la felie...


ciupercile se pun peste prazul putin calit si se amesteca
ouale batute peste care am pus smantana
se adauga si branza data prin razatoarea mica
forma (eu am folosit o forma oarecare- nu aveam forma de tarta)
compozitia de cartofi si ciuperci pe care nu trebuie sa o presati inca (ca mine) pt ca trebuie sa ramana aerata, sa intre printre ele smantana cu oua si branza
adaugam si ouale batute cu smantana si branza
nivelam
scoasa de la cuptor
am reusit sa scot o felie din ce mai ramasese...

10 comentarii:

  1. Cred ca-i tare bun. Si mie imi plac tartele si ciupercile. pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. S&M... multumesc... sa sti ca e tare buna... Am mancat azi ultima bucata incalzita la microunde... si mi-a placut taaare mult... Aseara o mancasem rece... si din acest motiv am zis ca e doar buna.. Insa calda.... e f buna...

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine si sigur a fost buna!pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa ceva imi place, tarta a iesit super...

    RăspundețiȘtergere
  5. interesanta ideea ! cand e ziua ta felis ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Placerea mea sunt ciupercile ,sunt delicioase indiferent de modul de preparare . Tarta arata foarte bine.Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Pansy... (4 martie)
    C T.... Multumesc ... si mie imi plac f mult ciupercile
    Multumesc de vizita!...

    RăspundețiȘtergere
  8. ma gandeam ce sa mai fac cu hiribe si uite o reteta faina,ma duc sa dezghet hiribele si branza,ti-a iesit super

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails