"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 27 februarie 2011

Tort pt nasi- Mara

Acesta este tortul pentru nasi...
Si are o istorie!!!!... Pai... in primul rand am acordat toata atentia tortului pentru botez si cand suna telefonul ca urma sa vina dupa torturi in 20 min... acest tort era in cratita in folie alimentara si constat ca de la tortul de botez nu prea imi ramasese frisca... deci cu ce acopar eu tortul?.. Am inceput in mare viteza sa acopar tortul cu frisca cat mai simplu si cat mai subtire posibil stratul... Am reusit performanta sa imi ajunga, desi nu am reusit sa il nivelez cum trebuie. Am pus repede florile... Mi se parea ok doar cu trandafirii.. dar cum trebuia sa fie pereche cu cel de botez, am pus si floricelele mici rosii si fundita cu numele botezatei, ca sa stie nasii de la cine au tortul!...
Separat de toata aceasta poveste, cand faceam tortul de botez, inainte sa il termin cade aparatul de fotografiat de pe masa pe gresie.. si se desface bucati... L-am asamblat... si minune: a functionat...
Cum se auzeau batai la usa, am reusit sa fac doar 2 poze la tortul pt nasi.
Interiorul e identic cu cel de la tortul Milch Schintte dar cu un singur rand de crema: blat cu cacao, insiropat cu sirop de zahar ars si crema cu lapte condensat.
Am mai adus 2 poze facute cu telefonul de tatal fetitei... Nu pot sa va zic impresia nasilor despre tort deoarece parintii le-a dat tortul dupa baita de a doua zi... si inca nu stim care este reactia...

12 comentarii:

  1. superb si tortul si trandafirii,fericiti nasii tai si daca mi-ai spus patania ta te compatimesc,cate n-am patit si eu de cand fac torturi....nu se vede stai linistita nu ne dadeam seama pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb ai facut tortul!!! felicitari. Trandafirii pusi sunt minunati!!! Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Alta viata cu trandafiri, tortul arata superb...

    RăspundețiȘtergere
  4. Doinitza, Bianca, Surac, Yaya, Cristina... multumesc frumos de aprecieri si vizita!

    RăspundețiȘtergere
  5. super tortul...imi place tare mult cum l-ai decorat, chiar daca ai facut-o in graba:)...felicitari!

    o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos si elegant.Pupic lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos tortul,te-ai descurcat de minune!pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos.
    cum socotesti cantitatile necesara in fucntie de cite persoane sunt

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos tortul!Felicitari si la mai multe!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails