"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 29 septembrie 2010

Ficatei moldovenesti cu sos

Am gasit intr-o revista reteta de ficatei moldovenesti... apoi intr-o carte reteta de ficatei cu sos de ceapa... am combinat cele 2 reteta, dar si denumirea lor... si au iesit ficatei moldovenesti cu sos...
Ingrediente:
- 480 gr ficatei de pui
- 100 gr kaizer extra de pulpa
- 4-5 cepe mici
- 200 gr pipote de pui
- o cutie rosii taiate
- 2 linguri faina
- 100 gr vin rosu
- boia de ardei iute
- delikat
- cimbru
- patrunjel
Mod de preparare:
Pipotele se curata si se spala f bine, se taie bucati mici si se pun la fiert in 1/2 litri apa cu un cub de legume de la Knorr (sau cu sare- eu am pus un cub Knorr).
Ceapa se curata si se taie bucati mici.
Kaizerul se taie fasii subtiri.
Se pune ceapa la calit in 2 linguri de ulei, se adauga kaizerul si 1/2 ceasca apa si se lasa la innabusit 5 min.
Se adauga peste ceapa pipotele fierte si ficatul care a fost spalat si scurs. Se lasa pe foc 10-15 min. amestecand.
Se stinge cu o cana din zeama in care au fiert pipotele si in care am dizolvat si cele 2 linguri de faina. Se amesteca bine, si dupa ce s-a omogenizat se adauga si cutia de rosii (eu in plus am pus si o lingura de pasta de tomate), cimbru, delikat. Se mai lasa 10 min amestecand din cand in cand... Inainte cu 2-3 min se adauga si 100 ml de vin se amesteca bine, se adauga patrunjel taiat marunt si ... gata... stingem focul... Se serveste cu mamaliguta calda si ...ce mai vreti voi sau ce aveti prin camara...





6 comentarii:

Related Posts with Thumbnails