"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 7 ianuarie 2010

Strudel cu mere

M-am inspirat din mai multe retete... am luat de la fiecare ce mi-a placut mai mult...

Umplutura:
-3 mere
-3 linguri zahar
-2 pliculete zahar vanilat
-jumatate pliculet scortisoara
(sau 2 lingurite)
-2 lingurite zeama de lamaie
-2 linguri pesmet

Aluat:
-250 gr faina
-3 linguri ulei
-1 ou
-100 ml apa calduta
Am ras merele pe razatoarea mare... am amestecat cu restul ingredienteleor pt umplutura si am pus putin pe foc, la calit....Am amestecat ingredintele pt coca si le-am framantat putin... Am impartit coca in 2 si am intins 2 foi pe mijlocul carora am pus compozitia nu f fierbinte...Iata ce a iesit:





















3 comentarii:

  1. Bine te-am gasit Felicia!
    Felicitari pentru ce faci aici pe blogul tau!

    La multi ani si Un an nou fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daniela... multumesc.
    Mariana... multumesc. La multi ani si tie, un An Nou mai bun decat toti ceilalti...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails