"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 7 iulie 2010

Pandispan cu visine

Pentru ca sotul adora pandispanul cu visine, am executat... Il fac in mai multe feluri.. nici eu nu mai stiu cum l-am facut ultima data, dar la acesta am folosit urmatoarele:
Ingredinte:
- 8 oua
- 16 linguri de zahar
- 16 linguri de faina
- jumatate de ceasca de ulei
- coaja rasa de lamaie
- 2 pliculete zahar vanilat
- 1 pliculet de praf de copt
- esenta vanilie
- 400-500 gr visine
Preparare:
Separam albusurile de galbenusuri. Albusurile se bat spuma si se adauga peste galbenusuri frecate cu zahar, se adauga uleiul, coaja de lamaie, zaharul vanilat, apoi faina amestecata cu praful de copt nestins. Se toarna compozitia in tava pe care am pus hartie de copt. Se pun visinele spalate, curatate de samburi si scurse peste compozitia de pandispan. Se da la cuptor aproximativ 20-25 min. Se scoate de la cuptor si se pudreaza cu zahar.
ingrediente:
galbenusurile frecate cu zahar
albusurile batute spuma
inainte sa dam la cuptor
abia scos de la cuptor

13 comentarii:

  1. Ce fain ti-a iesit pandispanul. Perfect!

    Te-au adaugat si eu in listuta mea culinara in blog!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine,am sa il fac si eu astazi.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Vero..
    Anonim... sper sa iti iasa asa cum iti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  4. daca adaug doar jumatate plic de praf de copt,risc sa nu`mi creasca la fel? arata extraordinar!

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare arata, il fac si eu acum.pa

    RăspundețiȘtergere
  6. acum este la cuptor sper sa iasa este primadeta cand fac pandispan......

    RăspundețiȘtergere
  7. am mai facut pandispan dar am zis totusi sa incerc si altceva , intradevar a esit foarte bun si soarte frumos , dar ar prinde un praf de copt in plus sa fie mai pufos,
    doar atit am de spus a esit gustos , aspect frumos . bravo doamnei care l-a postat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata minunat...mi-e dor de vara si de visine!

    RăspundețiȘtergere
  9. mai precis ,cat ulei intra intr-o jumaate de ceasca ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Care este secretul pentru ca visinele sa nu se duca toate la fund? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am facut de foarte multe ori si niciodata nu s-au dus la fund si nici nu este vreun secret... Nu le dau nici prin faina, nici prin nuca de cocos cum am mai auzit... Pur si simplu scot samburii si le las la scurs intr-o strecuratoare, apoi le pun peste compozitia gata de bagat la cuptor. Poate pentru ca nu pun visina intreaga ci jumatati de visina? Mai am obiceiul sa le pun cu pielita in jos (nu cu mijlocul)- dar asta nu totdeauna... La aceasta reteta pur si simplu le-am aruncat pe compozitie si apoi unde mai erau locuri goale am completat....

      Ștergere
  11. Se poate face si cu visine congelate?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails