"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 12 februarie 2011

Tort pt Motz "Dani"

Am facut pt un baietel tare scump si drag noua, cu ocazia zilei de 1 an, un tort pt taierea motului... (La multi ani Dani!)
Interior amandina, insiropat cu sirop de zahar ars si glazura oglinda... Imi pare rau ca nu sunt de calitate pozele sa se vada imaginea oglinda... se vede f clar numai inainte de a pune "accesoriile" pe tort... apoi albul de la frisca fura lumina de blitz si nu se mai vede cum trebuie..
Reteta de glazura oglinda o am de la Nela...
Glazura oglinda:
-300 g zahar
-100 g cacao
-230 ml apa
-10 g gelatina
-200 ml frisca lichida
Se amesteca zaharul cu cacao apoi se adauga frisca si apa(150 ml) restul de apa este pentru a inmuia gelatina. Se pun pe foc amestecand continuu timp de 10 minute. Se strecoara pentru a nu mai avea nici un bulgare de cacao si se adauga gelatina . Se lasa sa se raceasca , apoi se trece la glazurarea tortului.

Trebuie sa ii multumesc lui Cccris care m-a salat dandu-mi colorant negru. Nu mai gaseam si stiind ce torturi fantastice face, mi-am zis ca ea ar putea sa aibe si asa a fost!!..






ingredinte glazura oglinda



glazura oglinda


22 de comentarii:

  1. minunat,ai facut un tort de nota 10,felictari si o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tort, aspect frumos , bravo si pentru ideie...

    RăspundețiȘtergere
  3. vai Felis ce superb tort!!!!!ai facut niste ornamente extra fainute si interiorul imi place si glazura oglinda,felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ti-a iesit tortul@!!! Iar felia apetisanta tare!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. GENIALA IDEEA CU GALAZURA OGLINDA!TORTUL E DE NOTA 10.BRAVO FELIS! IMI PLACE!

    RăspundețiȘtergere
  6. A iesit super tortul, cheile, stetoscopul, carnetelul zici ca-s adevarate, ai lucrat curat si foarte frumos.
    Cu multa placere, Felis! Pentru o mamica minunata... oricind.
    Sa nu uit, puteai sa ai mila de noi si sa nu mai pui poza cu sectiunea de tort, acum ma gindesc numai la ea :) ce as mai devora ciocolata aia...

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte frumos!si ciocolatossssssssss rau de tot!!!!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Yaya, Surac, Doinitza, Bianca, Daniela, Micul, Cccris, Mimi... multumesc foarte mult de vizita si aprecieri!!... L-am facut cu ingredinetul secret: cu suflet!!... ALtfel nu cred ca imi iesea ceva...

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos ti-a iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un tort superb ti-a iesit!mie imi place foarte mult .Te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos tortul. Felicitari!
    La multi ani lui Dani!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna Felis ! Tortul a iesit superb, iar ceea ce ii da o nota aparte este contrastul dintre glazura neagra lucioasa si culoarea trandafirilor. Imi place nespus de mult. Felicitarile mele! Merci de vizita si de comment.Happy Saint Valentine's day, pupicei de peste ocean si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Davella... multumesc frumos de aprecieri si de vizita!

    RăspundețiȘtergere
  14. vad ca te-ai specializat in torturi si decoratii! grozave decoratiile !si cred ca si tortul a fost tare bun! copilul ce a ales ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Super tortul!!!
    La mine pe blog te asteapta un premiu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte frumos tortul! ...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos !... superb !se vede ca-i facut cu pasiune si mult suflet.Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  18. Pansy, multmesc! A ales: papiota de ata, verigheta, termometru.
    Ancutza, multumesc, de aprecieri, vizita si premiu
    Diana, multumesc de aprecieri si vizita
    Lia...intr-adevar.. e facut cu mare drag...

    RăspundețiȘtergere
  19. Un tort foarte ciocolatos tocmai pe gustul meu !!

    RăspundețiȘtergere
  20. fffffff frumos!se vede evolutia ta,de la un tort la altul!te pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails