"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Tort Printesa Maria

Am facut acest tort pentru finuta mea cea mica, Maria Catalina...
Nu am sa va mai zic ce nu mi-a placut... (ca de obicei nu imi place rezultatul)...
Interiorul e dupa cum a vrut fina mare (mama finutei mici): amandina...
Am vrut sa pun carton intre torturi, dar am renuntat pt ca printesa era prea mare si trebuia sa o adancesc si in tortul de dedesubt...
Ceva totusi a iesit, cat sa nu ma fac de ras... Finutei mici si sivitatilor le-a placut (ce era sa zica si ei??
A fost ceva ff simplu...Nu am mai incarcat cu altceva... pt ca nu am mai avut timp, dar a fost mai bine, pt ca s-au pus artificii in cele 4 colturi ale torturilor.



am completat cu crema de amandina pana la talie pentru a finaliza fusta...



Si cu parul desfacut... dupa ce au ars artificiile:

11 comentarii:

  1. Foarte frumos.Chiar nu-mi dau seama ce putea sa nu0ti placa.La multi ani finutei si multi pupici lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca este reusita si foarte frumoasa printesa!Mie mi-e cam frica de un asa tort ca n-as stii cum sa-l fac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Micule... multumesc. Am cam stricat-o la bust cu galbenul... iar modelul nu e ce am vrut (initial am vrut sa o acopar cu pasta de zahar, dar nu am mai avut timp)... Te pupam.
    Ioneala-Dan... multumesc de vizita si aprecieri!
    Adnia... multumesc.
    Alinutzika... multumesc.
    Adnia... e a treia printesa.. si la fiecare in parte am explicat pas cu pas cum am facut. Prima choar a fost fara forma pe care o am acum... Daca te ajuta imaginile.. poate incerci!... Bafta..
    Pansy... te pup si multumesc..
    Multumesc la toata lumea pt vizita!...

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte frumos tortul, nu stiu de ce esti mereu nemultumita ? Daca tuturor le-a placut, inseamna ca a fost ok !

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos tortul,sa-ti traiasca finuta si LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos ti-a iesit.Pupici lui Mihai si o zi faina.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails