"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 28 februarie 2011

Tort botez - Mara

Acesta este primul meu tort de botez...
Trebuie sa mentionez, pentru ca multa lume m-a intrebat de unde am cumparat pe bb... :( ... ca nu l-am cumparat ... totul e facut de mine!!!! Si bb e facut tot din pasta de lapte praf cu miere.
M-am tot gandit cum sa il fac... aveam in vedere si rochita si botosei... dar pana la urma am lasat ce vedeti. Pot sa zic ca am facut tot in viteza, dar ca sa nu stric ceva, aveam un cap de bb de rezerva pe care incercam prima data ceea ce voiam sa fac pe capul de bb de pus pe tort.
Trandafirii, fluturi si floricelele au fost facute dinainte. Floricelele nu le-am vrut neaparat, dar cand decupam trandafiri ramanea pasta si decupam aceste floricele... Habar nu aveam ce voi face cu ele, dar ma gandeam ca imi vine mie vreo idee...
Interiorul e identic cu tortul Milch Schnitte dar cu un singur rand de crema (blat cu cacao, crema cu lapte condensat, frisca si stafide inuiate in esenta de rom, sirop de zahar ars si... dupa cum se vede, acoperit cu frisca.

Am si impresiile invitatilor despre tort: un tort perfect echilibrat- nici foarte dulce nici prea cremos, etc. Ma simt bine ca le-a placut.. Aveam emotii... fiecare e cu gustul lui.









22 de comentarii:

  1. Ce tort draguuuuuuuuuuuuut! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. E absolut superb! Nici nu se putea sa iasa mai bine de atat. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru reusita!! E superb!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reusit! Felicitari!Pot sa-ti dau un sfat cu trandafirii? Pune petalele pe rand cu pauza de uscare intre ele si sa incerci sa-l agati in jos, cat se usuca petale( sper sa nu te superi). Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daiana... multumesc frumos... si de aprecieri si de vizita!
    Criss... multumesc... am avut emotii... de prima incercare!..
    Multumesc Biana... si ale tale sunt f frumoase!
    Nina... multumesc mult de tot de sfat...cu siguranta am sa il folosesc...

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari pentru tort...SUPERB!!!

    Iti doresc o Primavara frumoasa si muuulte martisoare!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Judy... multumesc frumos!! Si tie o primavara frumoasa cu multe bucurii!!

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari pentru tort
    martisorul sa-ti aduca numai bucurii
    sa ai multe martisoare si multi ghiocei

    RăspundețiȘtergere
  9. O primavara frumoasa, cu ganduri bune si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa traiasca MAra!
    Doamne, bebelusul e perfect! Cu ce i-ai desenat ochii si parul?
    De Martisor iti las un brat de flori :*

    RăspundețiȘtergere
  11. superb!!!!!!!hai ca te intreci pe tine acum ,m-ai impresionat,cum ai reusit sa faci bebele asa perfect si eu am crezut ca-i de jucarie,ai mulat pasta pe partea interioara a capului de la un bebe de plastic?asa spunea cineva ca face,felicitari Felis,esti tareeeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ina... multumesc frumos de precieri! Oprimavara frumoasa!
    Miha... o primavar frumoasa si tie!!
    Liana... multumesc! Ochii, parul si gura de la bebe l-am desenat cu o pensula f subtire si am folosit colorant gel (il am pozat la ustensile- eticheta) cat luam pe pensula, dizolvat intr-un strop de apa. Pt asta folosesc o lingura mare.
    Doinita... multumesc. Am forma de fata de bb. Pasta ia forma fetei, o las putin la uscat si apoi o pictez.

    RăspundețiȘtergere
  13. mes compliments pour ce beau travail ton gâteau est magnifique bravo
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  14. Un tort frumos, felicitari. O primavara frumoasa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Felis, este superb tortul si am impresia ca e si foarte bun la gust.. yammm!! Felicitari! ai indemanare dar si talent mult :*

    RăspundețiȘtergere
  16. S&M, Andrada... multumesc frumos!... O rpimavara frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
  17. Superb!!!!!!!!
    O imbinare perfecta dintre talent si munca .
    O primavara cu mult spor !

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce tort frumos! Si ce bebe dragalas!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. You are one talented lady! wow these are bellissimo! Ciao

    RăspundețiȘtergere
  20. Danuta... multumesc frumos! Sa ai o primavara frumoasa!
    Pegasuslegend, thanks very much for your visit and appreciation!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails