"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 1 decembrie 2011

Tort "alunecos"

Asa cum v-am spus ca urmeaza sa va povestesc patania mea, dar si dupa cum v-am obisnuit, vin cu povestea tortului...
L-am numit tort "alunecos" deoarece a alunecat de pe tava... dar sa o iau cu inceputul....

Pentru cumnata mea, care a implinit 30 ani (la multi ani!), desi nu stia ca ii voi face, am facut un tort cu blat alb din 4 oua, crema de la amandina, sirop de zahar ars... Am pus frisca pe laterala si glazura dupa ce am pus frisca, lasand-o sa curga suvite peste frisca...
Ornamentele le-am facut din pasta de lapte praf si pentru prima data am folosit "sarma" pentru flori... Am zis sa vad cum e... (nu prea m-a incantat... nu poate tine greutatea unei flori de pasta de lapte praf).
Avand o presimtire.... mi-am zis sa nu pun florile pe tort (oricum glazura era abia pusa) si sa le iau separat la mine... Pentru ca suvitele de ciocolata dadusera peste marginile farfuriei tortului, l-am pus pe o tava dreptunghiulara, sa nu ma muradresc (nu aveam cutie de tort)...
Ne-am imbracat sa iesim, am scos tortul din frigider si i l-am dat sotului sa il tina pana imi luam eu punga cu ornamentele.... Sotul a luat tava pe care era tortul (tava de plastic, tortul in farfurie (tavita de aluminiu rotunda), iar baiatul meu scump a vrut sa se uite la tort, la care sotul meu a inclinat tava sa-i arate tortul... Bineinteles ca tortul a lua-o alunecand direct spre capul lui Mihai... iar sotul pentru a opri caderea, l-a prins cu mana... Ei... bine... ce sa mai fac?
Dau geaca jos, intind cu un cutit cat de cat marginea, (se amesteca frisca cu glazura inca lichida). A si deformat putin blatul... dar asta e.. nu se vedea f tare deformarea...
Mai aveam in posh niste frisca si am pus deasupra unde era amestecata frisca cu glazura.. Nu i-am dat o forma anume... Am luat repede niste pasta de lapte praf ramasa de la trandafiri, am intins-o bine, am taiat-o in forma cea mai apropiata de foata intinsa- triunghi... si am scris pe ea "Flori 30" ca sa pun peste frisca... Chiar daca nu acoperea tot... macar era ceva acolo...
Aveti ocazia sa vedeti tortul alunecos si accidentat!....






12 comentarii:

  1. Foarte frumos si chiar nu se vede ca ar fi suferit un accident.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu vad un tort frumos si daca nu spuneai ca este vorba de un tort accidentat, nu mi-as fi dat seama.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, Sanda... multumesc frumos... Intr-adevar... dezastru nu e mare... si a fost reparabil.. altfel nu aveam curajul sa il pun pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  4. Felis, tortul arata foarte bine, dar daca vrei sa eviti astfel de momente, din cate stiu, in comert exista niste tavi de plastic speciale pt transportat torturi, costa vreo 10 lei si sunt foarte utile, pt ca arata ca o cutie rotunda.

    O zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu povesteai, nici in o suta de ani nu m-as fi gandit ca patit ceva.
    Faorte fain tortul iar cumnatei tale la multi ani.
    Pupici multi lui Mihai.

    RăspundețiȘtergere
  6. arata bine de tot! si cand ma gandesc ce gustos trebuie sa fi fost....!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum me-ai povestit tare mabadaios tortul, dar arata minunat la final. La multi ani cumnatei! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ce nervi cred ca ai avut....dat totul e bine cand se termina cu bine si nu se mai vede...accidentul...
    De gustos sunt sigura ca a fost savuros !
    Weekend linistit !

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos!Chiar daca a fost accidentat..:))

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc frumos de vizita si aprecieri!... MAi ales ca aveti rabdare sa imi cititi toate ofurile!...
    Oana, cred ca le-am vazut si eu...
    Micule.. si noi te pupam.
    Adnia... multumesc... f gustos... EU nu prea mananc din torturile mele... Din acesta am mancat o felie intreaga..
    Sara... multumesc
    Sidy... da... m-am enervat putin... si Mihai mi-a zis "nu tzipa mami!" :)
    Alinutzika... multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  11. Arata foarte bine, nu se vede ca a suferit vreun accident...am patit-o si eu de ziua mea, am ramas cu jumatate de tort pe platou, am reparat si eu ce am putut si nimeni nu si-a dat seama, important mai e si gustul si faptul ca l-ai facut cu tot sufletul, te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos,si chiar nu se vede unde a avut accident.Tu ai scapat ieftin dar eu am pus un tort pe jos in mijlocul bucatariei si era 11 noaptea,noroc ca mai aveam ingrediente si am copt altul,pana la 3 dimineata a fost gata,trebuia sa-l dau la ora 8 dimineata.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails