"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 12 iulie 2010

Mozzarella cu salsa de rosii

Iata ca am ajuns sa fac si eu aceasta racoritoare salata. Multumesc Ama pentru reteta. Este delicioasa, racoritoare si foarte rapida.
Ingrediente:
- 200 gr mozzarella
-2 rosii
-1 ceapa mica
-o mana de patrunjel
-cativa fulgi de chilli (nu am avut- am pus delikat)
-cateva linguri de bulionulei de masline
-zeama proaspata de lamaie
Preparare:
Mozzarella o taiati felii si o asezati pe o farfurie. Daca veti folosi aceasi farfurie si pentru salsa, lasati in mjloc o zona libera. Apoi, intr-un vas separat, amestecati ceapa si rosiile tocate cat mai marunt cu putin bulion si ulei de masline.
Adaugati fulgii de chilli (de care eu nu am avut si am pus nelipsitul delikat), zeama de lamaie si patrunjelul si mai amestecati energic sa se patrunde bine aromele. Serviti alaturi de mozzarella.




11 comentarii:

  1. foarte faina salata si racoroasa excelent ptr cina sau micul dejun ;)te tzuc frumoaso

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur este foarte bun iar aranjamentul este superb.Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Super buna reteta si eu o fac foarte de pe timpul asta!pupik!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua,

    Va contactez pentru a va propune un parteneriat.
    Parteneriatul consta in afisarea unui link pe site-ul dvs, in schimb, eu va voi adauga un link pe http://cattasblog.blogspot.com si http://retetemancare.wordpress.com .

    Daca sunteti de acord , adaugati urmatorul cod :
    Jocuri pentru copii

    sau

    Titlu si Descriere : Jocuri pentru copii
    Link : http://www.jocuriplay.com

    Astept mail-ul dvs. de confirmare .

    O zi buna in continuare !
    Catalin
    ijocuricopii@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce deliciu!O sa incerc si eu.
    Esti un exemplu pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Miam,miam... ador salatele, trebuie incercata...
    Daca doresti ai un premiu tare dragut, te asteapta pe blogul meu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi place mult ..mai ales acum vara!
    o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte interesnt blog-ul,frumos.Dar lasa-mi si mie comment-uri pe blog-ul meu la: http://ionut-andreir.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc frumos pentru vizita si pentru aprecieri. Va pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails