"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

luni, 4 iulie 2011

Dovlecei gratinati

Am gasit pe un blog (scuze, dar nu mai stiu care!!!) o reteta de dovlecei gratinati care mi-a sunat tare bine..... si am incercat-o...
Ingrediente:
- 2 sau 3 dovlecei
- o ceapa mare (sau o legatura de ceapa verde)
- 2-3 catei de usturoi
- 100 ml smantana
- 2 oua
- cascaval
- cimbru
- sare, piper
Preparare:
Dovleceii se spala, se curata de coaja si se taie cubulete.
Ceapa se taie marunt, iar usturoiul se curata si sezdrobeste.
Dovleceii cubulete impreuna cu ceapa si usturoiul se pun intr-un vas termorezistent, se stropesc cu ulei, se sareaza putin si vasul acoperit cu folie de aluminiu se da la cuptor pana se coace dovlecelul... (eu am lasat cam 30 min).
Se scoate vasul, se lasa la racit apoi compozitia se scurge de zeama.
Separat se bat 2 oua, se amesteca cu smantana, cimbru, sare si piper si se adauga si compozitia de dovlecei. Se pune intr-un vas termorezistent, se rade cascaval deasupra si se da la cuptor pana prind o crusta aurie.








6 comentarii:

Related Posts with Thumbnails