"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 7 iulie 2010

Ciorba de dovlecei cu iaurt

Am gasit aceasta reteta in "Libertatea pt femei" si am zis sa o incerc... Nu ma asteptam sa fie cine stie ce... dar uimitor a fost foarte gustoasa si lui Mihai i-a placut f mult. Am resprectat reteta revistei ...
Ingrediente:
-500 gr dovlecei
- 1 morcov
- o felie telina
- o albitura
- un ardei gras
- 3 cepe verzi
- ulei de masline
- 300 ml iaurt
- o legatura de marar proaspat
Preparare:
Legumele se spala f bine. Ceapa se toaca marunt. Morcovul si telina se dau pe cele mai mari ochiuri de pe razatoare. Ardeiul se taie in felii lungi, groase de 4-5 mm.
Toate acestea se pun la calit, intr-o oala, in ulei de masline extravirgin. Dupa ce se rumenesc putin (4-5 min) se sting cu apa fierbinte si se mai lasa la fiert 10-12 min.
Dovlecelul se taie in bucati medii, dupa preferinte, si se adauga in ciorba. Dupa alte 10 min de fiert, se adauga iaurtul si mararul tocat fin si se mai lasa 4-5 min la foc mic, timp in care se amesteca des. Se ia de pe foc si se lasa la racit. Se serveste atat calda cat si rece.
Ingredinte:
spalate, curatate, tocate sau date pe razatoare:





4 comentarii:

  1. Si eu am facut-o, da'n-am ajuns sa o postez inca...e chiar f.buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Liana, multumesc de vizita... Intr-adevar... foarte buna. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. buna ciorbica asta! mie imi place rece!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uleiul de masline extravirgin u se foloseste niciodata la calit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails