"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 16 octombrie 2011

Pufoasa cu zmeura

Este minunata aceasta "pufoasa" pe care am facut-o in toate variantele posibile: capsuni, visine, caise, gem de caise (aceasta nici nu am mai postat-o)... si in toate variantele mi-a placut fff mult...
Acum am incercat-o in varianta cu zmeura... dar in forma rotunda, iar compozitia care a ramas, am incercat si in varianta briose cu gem de zmeura deasupra...
Ingrediente:
-6 oua
-200g unt
-200g zahar
-coaja rasa de lamaie
-1 plic zahar vanilat bourbon
-250g faina
-1 plic praf de copt
-500 gr zmeura
Preparare:
Untul topit se mixeaza cu zaharul, coaja de lamaie, vanilia si ouale intregi pana se fac besicute. .
Adaugam faina si praful de copt.
Turnam compozitia intr-o tava nu foarte mare si punem deasupra capsunile taiate bucati potrivite. Dam tava la cuptor la foc potrivit 25-30 minute. Lasam sa se racoreasca si pudram cu zahar.

Deci: o prajitura rapida si delicioasa in orice varianta...

La Briose, am dat la cuptor 10 min, apoi am scos si am pus deasupra gemul... Au fost delicioase, dar varianta finala la briose nu am mai pozat-o...





9 comentarii:

  1. Ador zmeura si la fel de mult ador si prajiturile de acest gen.
    Iti vine sa mananci fara oprire si nu te mai saturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vazand prajitura mi-a venit dor de prajitura facuta de bunica de la Sibiu. Un deliciu. Ionela

    RăspundețiȘtergere
  3. cred ca-i delicioasa.zmeura in prajituri este minunata.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. BA, Ionela, Sarah, Antonia... multumesc frumos de vizita... Va pup si va doresc duminica placuta in continuare...

    RăspundețiȘtergere
  5. Super arata prajitura,iar daca e si cu zmeura un deliciu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Reteta e valabila si cu alt gen de fructe

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails