"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 9 februarie 2010

Salam de biscuiti


Ingredine:
-700 gr de biscuiti
-325 gr rahat
-100 ml lapte
-100 gr zahar
-250 gr stafide lasate 30 min in esenta de rom
-2 liguri cacao
-1 pachet si 75 gr margarina
-zahar vanilat
-zahar pudra pt ajutor la taiat rahatul

Preparare:
Ce nu imi place mie la prepararea salamului de biscuiti este etapa cu taierea rahatului... care se lipeste de cutit de degete... de tot... Asa ca folosesc zahar pudra pentru a ajuta sa nu se mai lipeasca , chiar si intre ele bucatile de rahat. Nu rezolva problema in totalitate , dar ajuta...

Biscuitii o parte zdrobiti cu sucitorul si restul rupti cu mana....

Zaharul, margarina, laptele si cacaoa se pun pe foc pana se topeste zaharul. Se lasa cateva minute sa se racoreasca, se adauga stafidele cu tot cu esenta de rom, se adauga rahatul... se amesteca, apoi se adauga si biscuitii. Se lasa aprox 15 min dupa care se pun in folie alimentara, se da forma de salam si se ruleaza.




4 comentarii:

  1. Tocmai citisem reteta de salam de biscuiti acum vreo saptamani si mi-am amintit de vremurile cand facea si mama.

    Feliz, 2 intrebari:
    1. unt cat inseamna un pachet in Ro ca am uitat, 200 sau 250 gr?
    2. alea 5 suluri a iesit din compozitia scrisa? Ca daca da as putea face la jumate, sa vedem ce iese intai.

    Multam si mai astept sa ma mai delectez cu minunatiile tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte,foarte fain Felis,ai pus si rahat yamiii,felicitati,arata extraordinar,te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Claudia, sarumana... multumesc frumos.
    Dahnah... pachetul de margarina are 250 grame Eu am trecut cantitatile pe care le-am folosit adaptate la ce aveam in casa... si a iesit ce vezi, cu cantitatile mentionate.
    Va pup... si multumesc inca odata

    RăspundețiȘtergere
  4. Un premiu te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails