"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 15 aprilie 2010

Supa crema de ciuperci

Am tot auzit de supa-crema de ciuperci, dar nici nu am mancat si nici nu facusem niciodata... Am citit mai multe retete si am facut o combinatie... Din cauza ciupercilor a iesit cam inchisa la culoare...
Ingredinete:
- 500 gr ciuperci
- o telina mica
- o ceapa
- 2 cartofi
- un ardei gras
- 200 gr smantana
- delikat
Preparare:
Ciupercile se curata, se spala bine, se taie marunt. Ceapa se taie marunt, se caleste putin si se adauga ciupercile... Se lasa sa scada apa lasata de ciuperci apoi se adauga aprox 1,200 l apa, se adauga si cartofii taiati cubulete, telina taiata marunt, ardeiul taiat in 2 sau 4 bucati, delikat. Se lasa sa fiarba cam 25 min, se scoate ardeiul si restul se dau la blender (se pastreaza cateva palarioare mici de ciuperci intregi- daca vreti).
Se adauga 200 ml smantana, se amesteca si se mai da intr-un clocot. Se adauga la sfarsit putin patrunjel...





Un comentariu:

  1. Tare buna este ..de mult nu am facut!
    Ciupercile imi plac facute in orice fel...
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails