"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 7 martie 2010

Friptura de pui cu lamaie

Am vazut aceasta reteta pe blog la Alina (Nally) si mi-a placut foarte mult cum "suna" si cum arata... si mi-am propus sa sa incerc cu prima ocazie...
Astazi am facut aceasta friptura.
Ingrediente:
- 1 pui de 1,700 kg
- busuioc
- cimbru
- menta
- 4 lamai
- 4 catei de usturoi
- 2 cepe
- delikat
Preparare:
Puiul se spala, se "parleste" daca este cazul.
3 lamai se storc bine, zeama se amesteca cu 4 catei de usturi, busuioc, cimbru, se unge puiul si se lasa intr-un castron in aceasta zeama la frigider cca o ora.
Se incinge cuptorul.
2 cepe le taiem rondele si le punem intr-o tava/cratita.
O lamaie se pune la fiert. Se fierbe bine, se inteapa cu o scobitoare pe toata suprafata si asa fierbinte se baga in pui alaturi de inca 2 coji si de usturoi.
Puiul se aseaza in tava/cratita , se toarna peste el "zeama" si se da la cuptor pt o ora si 20 min...

Puiul inainte de a fi spalat si "parlit":
in aceasta forma se da la frigider:
eu l-am dat la frigiser intr-o oala deoarece a pus si capac in prima jumatate de ora

si asa arata in farfurie:

Un comentariu:

Related Posts with Thumbnails