"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 9 martie 2010

Ce-mi place, ce nu-mi place...

In aceasta seara am trecut prin fata unui magazin si am vazut in vitrina la manechin o pereche de sandale: mi-au placut din prima... Foarte rar imi gasesc ceva pe gustul meu... Sunt pe stilul mai clasic...
In concluzie m-am intors, am probat sandalele si nu avea numarul meu pe negru. Am probat mai multe si mi-am luat pana la urma modelul care imi ajunsese la suflet, dar pe alb... insa probasem intre timp si alt model... la care nu am vrut sa renunt... deci... cum de ziua mea nu imi facusem nici un cadou, mi-am luat cele 2 perechide sandale... Sunt foarte comode si eu sunt tare bucuroasa ca am gasit ceva pe sufletul meu...

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails