"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 3 ianuarie 2010

Stare de spirit - schimbatoare

Cum sunt eu??... Dificil de explicat... dar fondul... e de idealista cu capul in nori... oare m-a cunoscut cineva asa???... Poate un fost coleg de facultate caruia ii luam din biblioteca carti de povesti... si volume din "o mie si una de nopti"... Ma accepta asa cum sunt... doar privirea lui disperata cand zicea "ia cate vrei... un singur lucru te rog: sa nu mi le aduci inapoi la facultate... adu-mi-le tot cand mai vii pe aici" imi demonstra ce stiam deja...
Am citit romane de dragoste inainte de unele povesti... Eram in clasa a 7-a cand deja citisem multe romane de Al. Dumas ... multe alte romane de dragoste.. si ce mi-a ramas in minte pana in ziua de azi... sunt niste versuri din Moartea lebedei de Ionel Teodoreanu... (parca?!?...) citita tot prin clasa a 7-a


"Mi-ai picurat in suflet, a dragostei licoare
Zile si nopti in sir, ma vei iubi tu oare?
Te chem, te strig, te caut in dimineti senine
Si sunt indurerata cand nu esti langa mine!"
Nu le-am uitat de cand am citit acea carte... sincer... nici nu mai stiu care era subiectul... dar au ramas aceste versuri.
Totusi... stiam sa privesc in jur... sau cartile lui Al Dumas mi-au aratat si ca viata e... cum e... !!!... altfel de ce ... cand colegii la majoratul meu mi-au zis sa zic cateva cuvinte, ca de... venisem de la olimpiada de romana direct la majoratul meu... nu am stiut ce sa zic.... aveam mintea goala... Am zis ce mi-a venit prima data in minte... (aia goala... de cele mai multe ori).. si nu au fost versurile din Moartea lebedei... ci:

"Ori buni, ori rai
Tot un mormant
Nu-i nimeni drac
si nimeni sfant
Credinta-i val
Iubirea-i fum
Si viata-i vant!!!!"
Cine le-a scris???... Nu mai stiu... dar sunt tot niste versuri care asemeni celor din Moartea lebedei nu le-am uitat din clipa in care le-am citit prima oara...
M-am lungit prea mult... inca ceva... ce nu am uitat de atunci... si mi-a placut... inainte de a iesi in lume:


"Inima nu e o fata de masa pe care sa o intinzi tuturor!"

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails