"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 20 decembrie 2009

Sarmale cu varza murata

Ingredinte:

-600 gr carne tocata porc...
- 500 gr carne tocata vita
-3 cepe
-3 linguri orez
-3 morcovi
-o felie paine
-o legatura marar
-delikat,
-boia de ardei iute,
-piper,
-cimbru
-o rosie
-o cutie rosii decojite taiate
-o lingura bulion dizolvata in apa calda

Preparare:
Varza am desfacut-o de frunze si le-am lasat in apa rece sa nu fie f sarata. Cotoarele le-am tocat si le-am lasat si pe ele in apa rece..
Se caleste ceapa, se pune putin boia de ardei iute, se lasa sa se coloreze uniform, se pune si orezul putin la calit si apoi se stinge cu putina apa... Se inchide focul si se lasa sa se raceasca.
Morcovii se rad fin, mararul se toaca marunt si ambele se adauga la ceapa calita.. Dupa ce se amesteca bine se adauga si carnea, delikat-ul, painea inmuiata si stoarsa, piper... Toate se amesteca f bine....
Urmeaza partea migaloasa.... impaturirea sarmalelor...
Pe fudul cratitei in care vom pune sarmalele vom pune varza tocata si apoi asezam stratul de sarmale.
Le acoperim cu varza tocata, felii de rosii, presaram putin cimbru si trecem la stratul urmator de sarmale...
Acoperim cu varza tocata, turnam si cutia de rosii decojite taiate, si apa in care am dizolvat bulion... Le lasam putin pe foc, apoi dam la cuptor.. Din cand in cand mai scoatem sa sompleam cu apa... sa nu se arda...
































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails