"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 22 septembrie 2010

Supa de dovlecei cu rosii

Am gasit aceasta reteta in revista Bucataria pt toti si mi-am zis sa o incerc. E delicioasa. Mihai a mancat tot de fiecare data cand i-am dat.
Ingredinete:
- 4 dovlecei
- 2 cepe
- 2 morcovi
- 1 ardei gras
- 1 radacina patrunjel
- 2 cartofi
- 4 rosii
- 50 ml ulei
- 1 leg patrunjel
- delikat/sare, piper
Preparare:
Curatati ceapa, morcovii, radacina de patrunjel si ardei gras, spalati-le si taiati-le in cubulete. Caliti toate acestea un ulei 5-6 min intr-o oala, dupa care adaugati 3 litri de apa. Lasati sa fiarba la foc mic 10 min apoi adaugati rosiile, cartofii si dovleceii, toate curatate si taiate in bucati mari. Lasati supa sa fiarba la foc mic inca 30 min.



nu le-am taiat eu chiar bucati mari... ca nu imi plac rosiile si dovleceii sa fie bucati mari in supa
am pus mai intai cartofii si dovlecelul
apoi rosii si delikat si am lasat sa fiarba in continuare:

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails