"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

marți, 18 ianuarie 2011

Paste cu ciuperci

Am facut aceste paste acum 2 sau 3 saptamani... Trebuie sa imi amintesc cum le-am facut... dupa imagini... Ce stiu, este ca voiam sa mananc niste paste cu sos... cu ceva mai mult sos si pentru ca tocmai facusem piata, am folosit cam ce am gasit prin pungi:
Ingrediente:
- o punga de paste
- 1/2 kg ciuperci
- 3 morcovi
- un pastarnac
- 2 ardei
- 2 cepe
- usturoi
- o cutie de rosii decojite si taiate
- 2 linguri pasta de tomate
- 2 lingurite zahar
- boia de ardei iute
- piper
- sare/delikat dupa gust si preferinte
Preparare:
Pastele se fierb conform instructiunilor si timpului de pe pachet, dupa care am scurs apa si le-am dat prin apa rece. Atentie- unele paste nu se trec prin apa rece dupa fierbere- depinde de tipul de paste- citit pe ambalaj daca este sau nu indicat sa le treceti prin apa rece.
Se curata ciupercile, ceapa, morcovul, pastarnacul, se spala. Morcovul si pastarnacul le-am dat prin razatoarea mica, ceapa am taiat-o marunt, iar ciupercile in bucati potrivite.
Ardeiul se spala, se curata si se taie marunt. Usturoiul l-am curatat si l-am taiat foarte marunt (se poate si pisa).
Am pus la calit cele 2 cepe jumatate de minut, am adaugat boia de ardei iute si am lasat pana s-a uniformizat culoarea, amestecand, dupa care am pus ciupercile. Am lasat la foc potrivit aproximativ 5 min si am adaugat apa... multa (2 degete peste ciuperci). Tot odata cu apa am adaugat si radacinoasele. Am lasat sa fiarba. Dupa aproximativ 20 min de fiert am adaugat si ardeiul, zaharul, sarea/delikat, usturoi si am lasat sa mai fiarba vreo 20 min. Am adaugat cutia de rosii si cand a inceput din nou sa clocoteasca am adaugat si 2 liguri de pasta de tomate si piper . Am mai lasat sa scada, dupa care am adaugat treptat pastele, amestecand, sa fie cuprinse bine de sos. Dupa ce am terminat de adaugat pastele, am oprit focul.
Ador pastele... si daca mai sunt combinate si cu ciuperci... mananc fara sa ma opresc..
I-au placut foarte mult si lui Mihai, desi el nu prea mananca paste.






8 comentarii:

  1. Eu sint innebunita dupa pastele cu ciuperci, sint bunute, bunute... Pupici si-o zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  2. ...arata super bine...o idee minunata pentru o masa rapida si delicioasa:)...

    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. rapid si foarte bun,asta e salvarea,cand nu stii ce sa gatesti

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela, Violette, Danutza, Ina... multumesc...va pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Felis si merci de vizite! Felicitari pentru postarile tale, mai ales "Tortul inzapezit" imi face ochi dulci. Un sfarsit de saptamana frumos si salutari de la -25 grade din Montrealul cel inghetat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Surac, pt apreciere si vizita...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails