"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

vineri, 14 mai 2010

Mazare cu carne

Mancarea de mazare o fac in mod obishnuit... si de foarte mult timp... Mi se pare foarte comuna, banala... Poate din acest motiv am si uitat sa o pun pe blog... Insa am fost surprinsa sa constat ca oricine mananca aceasta mancare la mine imi zice ca este foarte buna si ma intreaba cum o fac de este atat de gustoasa. Am citit si alte retete si am constatat ca eu pun in plus 2 lingurite de zahar, in rest totul e cam la fel. De fapt asta eu stiam de mult: secretul la mancarea de mazare este sa pui 1-2 lingurite de zahar in functie de cantitatea pe care o faci...
Deci:
Ingredinete:
- carne de care doriti (eu acum am folosit o bucata de piept de pui dezosat)
- 1 kg mazare
- 2-3 morcovi
- o ceapa mare
- 2 lingurite de zahar
- o lingura jumate de pasta de tomate
- boia de ardei iute
- delikat/sare
- marar
Preparare:
Am taiat pieptul de pui bucati mici, am taiat ceapa marunt (eu am folost mazare la pungi si aveau si morcov).
Ceapa se caleste, se adauga boia de ardei iute si se amesteca pana se omogenizeaza culoarea la ceapa calita, se adauga bucatile de piept de pui, se presara delikat. Se lasa 2-3 minute apoi se introc pe partea cealalta- am pus din nou delikat peste bucatile de carne. Se lasa tot 2-3 minute dupa care se adauga mazarea si morcovul, apa cat sa le acopere, 2 lingurite de zahar, 3 lingurite delikat (sau dupa gust)
Se lasa sa fiarba aprocimativ 20 min.
Punem pasta de tomate (eu inainte o dizolvam in apa firbinte, dar acum o pun direct in mancare si amestec) si lasam sa mai fiarma 10 min, dupa care adaugam mararul tocat marunt, amestecam bine si inchidem focul.

Ingredintele pe care le-am folosit de aceasta data:
ceapa calita cu boia de ardei iute:

am adaugat carnea taiata bucati mici si am presarat peste ea delikat:
dupa am intors carnea pe cealalta parte si am presarat din nou delikat:
mararul tocat marunt:


7 comentarii:

  1. si mie imi place mancarea de mazare,cu mult marar!
    inainte sa am cratitile ce le acum acum,puneam si eu zahar in mazare.acum nu mai e nevoie pentru ca se pastreaza mult din dulceata mazarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si baiatului meu ii place cu mult marar! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata delicios! Esti o gospodina de nota 10. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Denisia, multumesc frumos... ma straduiesc!... Multumesc de vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine, voi gati si eu dupa reteta ta1 Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Gata, am terminat! Din pacate nu am apucat sa fac o poza pentru ca am si primit musafiri... si am ramas fara mazare! Trebuie sa spun ca pentru mine e un inceput bun intru-cat a iesit excelent si eu nu gatesc de fel!Multumesc din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur foarte mult ca ti-a placut mazarea... Multumesc si eu de vizita!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails