"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 26 decembrie 2009

Tort cockteil de fructe

Iata si o inventie de a mea... inspirata din mai multe retete (am luat din fiecare ce mi-a placut)... si din cocketilurile care mi le faceam eu de baut... haideti sa vedeti ce a iesit:

am folosit... blatul de la tortul de mere Criss...

niste idei de la tortul exotic de iaurt...

Blat de tortul de mere:
mere curatate si taiate cubulete puse in tava unsa cu multa margarina si tapetata cu mult zahar...
niste dulceata de visine... presarata peset ele... acoperite cu mult zahar...
date la cuptor 20 min...
timp in care am facut compozitia de la blatul propriuzis...-
2 oua,
-2 linguri apa,
-4 linguri zahar
-4 linguri faina
-1/2 praf de copt
-coaja rasa de lamaie/postocala
Preparare:
galbenusuri +apa+zahar+coaja mixate... peste care am pus albushurile batute spuma si apoi faina amestecata cu praful de copt...
Crema:
-un iaurt de 375 gr
-2 banane
-3 linguri zeama lamaie
-3 linguri miere
-15 gr gelatina
-250 gr frisca lichida
Topping:
-un pepede galben de 1kg si ceva
- as fi vrut piersici dar nu am gasit
-2 linguri de zahar
Pt ornat:
-kiwi
-capsuni



















2 comentarii:

  1. Doar ieri am descoperit blogul tau si imi place foarte mult! Acest tort e bestial...nu gasesc al cuvant mai potrivit.Te-am adaugat in lista de bloguri pe care le urmaresc zilnic. Felicitari pt blog si pt retetele minunate !

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria, multumesc frumos de aprecieri si de vizita!...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails