"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 18 august 2011

Ardei umpluti

Nu am mai facut de fff multa vreme ardei umpluti... De fapt sotul nici nu isi aminteste sa mai fi facut de cand suntem impreuna... (11 ani...)
Am facut cam acum 2 saptamani (si ca de obicei nu am avut timp sa pun pe blog)... Am facut cu carne tocata de pui si am facut umplutura dupa reteta de la sarmale.
Ingrediente:
  • - aprox 550 gr carne tocata pui...
  • - 2 cepe
  • - 2 linguri orez
  • - 2 morcovi mici
  • - o felie paine
  • - o legatura marar
  • - 2 lingurite gris
  • - delikat,
  • - boia de ardei iute,
  • - piper,
  • - o cutie rosii decojite taiate
  • - 3 linguri bulion
  • - 8 ardei grasi mari
Preparare:
Se caleste ceapa, se pune putin boia de ardei iute, se lasa sa se coloreze uniform, se pune si orezul putin la calit si apoi se stinge cu putina apa... Se inchide focul si se lasa sa se raceasca.
Morcovii se rad fin, mararul se toaca marunt si ambele se adauga la ceapa calita.. Dupa ce se amesteca bine se adauga si carnea, delikat-ul, painea inmuiata si stoarsa, piper, 2 lingurite gris... Toate se amesteca f bine....
Ardeii se spala, se decupeaza cu atentie cotorul pentru a ramane intregi si se clatesc f bine. Se lasa la scurs.
Pe fudul cratitei in care vom pune ardeii turnam cutia de rosii decojite taiate.
Umplem ardeii cu compozitia de carne si i asezam in cratita
Punem un ibric cu apa la incalzit si dizolvam in apa fierbinte cele 3 linguri de bulion punem in apa si sare, piper (+ce condimente mai preferam) si turnam incet peste ardei (cu atentie sa nu iasa compozitia din ei). Apa trebuie sa cuprinda ardeii (mai turnam daca e nevoie apa rece)
Lasam pe foc pana incep sa fiarba, apoi dam la cuptor acoperit cu capac..
Eu am lasat la cuptor cam 2 ore si jumatate... sa fiu sigura ca s-au fiert f bine




nu am mai avut timp sa aranjez poza finala, cu smantana si mamaliguta...

Un comentariu:

  1. apetisant arata,deja mi-e foame numai privind pozele tale,sa va fie de bine,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails