"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 15 decembrie 2011

Cum am facut-o pe Minnie

Pentru ca am fost intrebata cum am facut-o pe Minnie, am promis sa vin cu o postare in care sa explic.
Pasii:
  1. se alege poza pe care o vrem si o printam color in 3 sau 4 exemplare
  2. luam una din poze si decupam in functie de culorile din care este desenul, precum in poza 2
  3. dupa ce am terminat de decupat, ne organizam pasta in functie de cate culori avem nevoie, in cazul acesta: galben, rosu, negru, culoarea pielii; la alb e mai simplu, e deja culoarea pastei (deci impartim pasta in 5 si coloram)
  4. luam cate o culoare, intindem bine o foaie de pasta si punem parti de desen care au respectiva culoare peste pasta, dupa care decupam cu varful unui cutit pe langa desen
  5. daca vrem doar un simplu desen, decupam totul identic, asa cum am procedat la AICI, pentru Mickey, daca vrem si ceva 3D, precum fusta lui Minnie, decupam mai larg, apoi punem pasta peste desen si adunam fusta in pliuri pana marginile ajung la nivelul fustei decupate
  6. am zis ca ne trebuie mai multe desene deoarece fata odata decupata, daca vrem sa decupam ochii, riscam sa stricam sau ochii sau fata, prin urmare pentru fata si ochi mai decupam un alt desen
  7. pupilele ochilor le-am aplicat peste partea alba (niste bobite negre presate), nasul, la fel aplicat. Gura, la Micky am decupat-o, dar la Minnie am desenat-o...
  8. pe masura ce decupez din pasta formele, le las pe folie alimentara
  9. dupa ce am terminat de decupat, incepem sa asambam pe tort formele decupate pana o formam pe Minnie, precum la Puzzle
Sper ca intelegeti mai bine din poze decat am explicat eu.







13 comentarii:

  1. Superba Minnie!
    Te invit cu mare drag la Provocarea “Reteta mea de suflet pe anul 2011”! Haide sa impartasim cele mai frumoase si mai dragi moment ale anului 2011!
    http://andreeachinesefood.blogspot.com/2011/12/provocare-reteta-mea-de-suflet-pe-anul.html
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce draguta e, multumiri pentru postarea procedeului, il voi incerca si eu. Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. super! nici nu ma gindeam ca asa faci, eu sigur m-as fi complicat daca ma punea cineva sa fac desen. E simplu si arata foarte bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culoare superba verdele.
    Feliictari, tare faina ti-a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumos ti-a iesit! multumim pentru sfaturi :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea .. multumesc de aprecieri si de invitatie!...
    Nela... multumesc de aprecieri si de sursa de inspiratie!...
    Mihaela, multumesc de aprecieri si abia astept sa imi arati ce ai facut!!...
    Cccris... multumesc... dar eu nu ma pot compara cu artista care esti tu...
    Micul... multumesc... draguta ca intotdeauna..
    Emily... multumesc si eu de vizita si aprecieri
    Adnia... Multumesc mult...
    Sarbatori fericite va dorec./

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicia mersi pentru aceasta postare imi inchipuiam ca asa ar trebui sa se faca insa poastarea ta a fost foarte explicita.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este foarte frumos tortul! Felicitari pentru toate torturile minunate! As vrea sa te intreb : daca o decupez pe Minnie dintr-o singura bucata de pasta de zahar, as putea sa o colorez cu pensula, folosind colorant alimentar pasta de la Wilton ? Acum vreau sa imi comand coloranti, tu ai mai pictat cu colorant ? Cum ti-a iesit ? Multumesc anticipat pentru raspuns !

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria, eu evit sa pictez.. pentru ca intra multa culoare si n intotdeauna se usuca f bine... nu prinde f bine (pasta e cu ulei de palmier, culoarea dizolvata cu apa... uneste apa cu uleiul si vezi ce iese... cam asa e si cu pictatul... Nu e tocmai lucrul cel mai recomandat!... Din acest motiv lucrez cu bucati... intra fff putin colorand si culorile sunt clare si f frumoase!... Far tu daca vrei poti sa faci si asa!... Nu zic ca nu se poate!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc pentru raspuns! Iti urmez sfaturile si am folosesc pasta colorata, caut un model cat mai simplu, sa am mai putine piese de decupat si incerc sa vad ce iese. Iti doresc week-end placut !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails