"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 17 octombrie 2010

Fluturas cu gris

Iata un desert atractiv si aromat pentru copii!
Am gasit aceasta reteta in revista "Click Pofta buna" ...
Ingredinete:
- 500 ml lapte
- 1/2 cana gris (merge mai putin)
- 6 linguri zahar
- 50 gr stafide
- esenta vanilie
- esenta rom
- nuca de cocos
- 1 mar
Preparare:
1. Topesti intr-o cratita 3 linguri de zahar, stingi cu laptele si cand clocoteste pui grisul in ploaie si pierbi pana se ingroasa.
2. Dai cratita deoparte si adaugi stafidele inmuiate in esenta de rom, zaharul ramas si esenta de vanilie. (eu va sfatuiesc sa puneti si restul de mar ras prin razatoarea mare).
Pe fundul unui castron uns cu ulei pui 2 felii de mere (sau ce fructe ai prin casa), torni compozitia de gris si o dai la frigider pentru 20 min.
3. Rastorni desertul pe o farfurie si il decorezi cu nuca de cocos si bombonele...












7 comentarii:

  1. daca scoti stafidele vreau si eu o feliuta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamaaa, ce repede ai executat-o! Eu de-abia azi am gasit revista...

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o idee foarte buna. O sa incerc si eu !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  5. sa vedem cocos,stafide,vanilie,mama da gustos trebuie sa fie,eu il fac simplu si cu ciocolata deasupra

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails