"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 14 noiembrie 2010

Vita cu sos la cuptor

Sotul meu a vrut friptura de vita cu muuuult sos facuta la cuptor... Cum sosul la el trebuie sa fie intotdeauna rosu- altfel nu mananca (nici acesta nu a fost destul de rosu - "e cam portocaliu!!") am tot cautat pe net si infinal am combinat idei... (de baza a fost o "vita cu sos de bere" de pe acasa- am inlocuit vinul cu berea si am pus rosii, bulion dar si legume...)
Ingredinete:
- o bucata carne "nuca spata vitel lapte"
- o bucata costita afumata
- o ceapa mare
- usturoi
- un ardei
- 2 morcovi
- o ceasca vin alb
- o cutie rosii cubulete
- 2-3 linguri pasta de tomate
- 3 linguri cu varf faina
- 750 ml supa pui
- sare, piper, delikat... (sau ce mai doriti de condimentat)
Preparare:
Se spala carnea, se taie cubulete.
Se taie bucati si costita afumata (a fost cam mare bucata folosita de mine- trebuia mai putin).
Morcovul se curata, se spala si se da prin razatoarea mica.
Ardeiul se curata, se spala si se taie fasii mici.
Ceapa si usturoil se curata si se taie cat puteti de marunt.
Cu toate astfel pregatite, am pus pe foc o craticioara pentru supa de pui (am facut cu cub knorr de gaina) si am pus tigaia cu ulei in care am pus pa rumenit cuburile de carne de vita. Dupa ce timp de vreo 10 min am intors carnea de vita pe toate partile, am pus si bucatile de costita si am mai lasat 5-7 min dupa care am scos carnea si costita cu paleta in cratita care urma sa o bag la cuptor.
Peste uleiul incins am pus faina, am amestecat bine si am stins cu supa, amestecand continuu. Sosul astfel obtinut l-am pus peste carne, am pus si restul de supa amestecata cu pasta de tomate, vinul, ceapa si legumele.
Am amestecat totul si am dat la cutor aproximativ o ora.

Ingredinete:





Asa arata cand am bagat la cuptor:
Asa arata cand am scos de la cuptor:


2 comentarii:

  1. Foarte bine arata...si chiar nu am gatit de prea multe ori vita din cauza ca uneori imi iesea prea atoasa...chiar am sa incerc.pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Everything is very open with a precise clarification of the issues.

    It was definitely informative. Your website is extremely helpful.
    Thanks for sharing!

    Check out my blog ... www.bauklotz.tv

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails