"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 31 octombrie 2010

Salata de ton

Aceasta salata mi-o facea sotul meu acum cativa ani... Cum nu
mancasem de mult aceasta salata, m-am gandit ca i-a venit randul (de data aceasta am facut-o eu)...
Ingrediente:
- o conserva ton (mai mare)
- salata verde
- 1 ardei gras
- o rosie (sau 2 mai mici)
- 3 linguri porumb dulce din conserva
- 1-2 castraveti
- 1-2 ridichi
- 1-2 fire de ceapa verde
- zeama de lamaie
- sare
- ulei de masline
Preparare:
Se spala si se taie mici (sau in forma dorita) salata, rosiile, ardeiul, castravetii, ceapa ridichiile. Tonul, daca e bucati se marunteste (eu am luat ton in ulei de masline si am pus uleiul de la conserva in salata (nu tot- era prea mult).
Se pun toate intr-un castron, se potriveste de sare si zeama de lamaie si se amesteca bine...
Mie imi place foarte mult aceasta salata...




10 comentarii:

  1. Super, faina, colorata si plina de vitamine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Surac, de aprecieri si de vizita!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am s-o incerc si eu Felis, arata tare bine.Pupa-l te rog pe Mihai, de multe ori din partea mea.
    Sa ai o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Liana, Micule... multumesc... va pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu fac cu maioneza (dietetica,din punct de vedere colesterolic,adica cu albus,mustar si ulei )acesta salata.baietii mei sunt fani.pup cu drag mihaita.

    RăspundețiȘtergere
  6. si mie-mi plac culorile,fetita mea si cu mine,adoram salatele,sotul nici macar nu gusta,ma enerveaza ca-i dificil la mancare,noroc cu fetita ca mai inventez cate o salata noua,am sa o retin,mersi,pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Pansy, Doinitza...multumesc frumos!... Va pup

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails