"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 13 februarie 2010

Manichiura

Aceasta e prima (si singura-cred) tura de unghii false... Nu pot... nu sunt obishnuita... nu ma simt bine cu ele... nu prea ma descurc cu ele... Sunt obishnuita cu unghii lungi, dar sa le si folosesc la greu... Cu acestea... ma cam incurca uneori...
Dar sa arat si unghiie mele... din ultimul timp... cu care am facut si dulceata de visine si multe altele... (cum soteam eu la mare viteza samburii la visine fara unghiile astea??? :))
Nu prea am rabdare sa fac modele... dar imi plac unghiile lungi si ma simt bine cu ele...
A... si unghiile fara oja le puteti vedea la reteta de sarmale... ;))







7 comentarii:

  1. jolis ongles jolie mains
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. ai niste unghii superbe...e prima data cand ajung pe blogul tau si iti vad mainile...si eu sunt pasionata de unghii ca si tine...doar ca uneori oricat m-as chinui nu reusec sa le intretin?daca ai vreun truc pe care vrei sa il impartasesti...nici eu nu ma inteleg cu unghiile false,tot naturalul e mai bun...
    mersi si felicitari pt blog!

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt modele simple si cu mult bun gust.foarte faine.felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc si pentru aprecieri si pentru vizita.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow. acum te-am descoperit. si eu impartasesc aceeasi pasiune. si tot pe unghii naturale merg.
    imi plac tare mult mainile tale. felicitari pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt niste model simple dar faine imi plac.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails