"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

vineri, 16 martie 2012

Tort Delia

Acest tort l-am facut pentru o fetita tare dragalasa careia anul trecut i-am facut "Tort Printesa Delia"...
Blatul a fost cel de la Tort de mere:
- 4 oua
- 4 linguri apa rece
- 8 linguri zahar
- 8 linguri faina
- 1 praf de copt
- coaja rasa de lamaie
- zahar vanilat
- esenta de lamaie
- un praf de sare
Crema de mascarpone de la Tort Lissa:
- 250 gr mascarpone
- 400 ml frisca
- 200 gr ciocolata cu lapte
- 10 gr gelatina
- esenta de rom
Crema "mousse de ciocolata alba" de la Tort cu 3 feluri de ciocolata:
- 200 gr ciocolata alba
- 150+200 gr frisca lichida
- 3 gr gelatina
L-am acoperit cu pasta de zahar alba si ornat cu o printesa (Alba ca Zapada de fapt- de marimea unei palme)... slaba tentativa.... pt ca am incercat sa o pictez... Rezultatul: alta data fac tot pe bucati, asa cum am facut tortul cu Mickey si tortul cu Minnie . Culoare intra prea multa la pictat si in loc de galben iese portocaliu... dar si mai rau... nu e ca pictura pe hartie, pt ca pasta de zahar este cu ulei de palmier si culoarea este dizolvata intr-un strop de apa.... deci efectul era al apei pe ulei!!!!... Recunosc, ca in stilul meu.... intre momentul de "fabricare al pastei de zahar si momentul terminarii printesei, nu cred ca au fost mai mult de 3 ore... si dupa alte cateva ore am dus tortul... Ideea e ca nu am lasat pasta la uscat... din lipsa de timp...















17 comentarii:

  1. Wowww!!!Foarte frumos!!!
    Perfect!Imi place mult!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alynusa... Ma ajuta imaginea cam mica si nu se vede ca nu e deloc perfecta!... Dar pentru prima incercare de acest fel, eu zic ca merge!...

      Ștergere
  2. Iar ai facut delicii gustoase...
    Minunat arata.
    Felicitarile mele.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte drragut tortul felicitari draga.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos tortul...felicitari!
    te astept la primul concurs organizat pe blogul meu...o saptaman frumoasa!

    http://bucatarie-usoara.blogspot.com/2012/03/concurs-crenvurstila.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Perfect!Foarte,foarte bine arata!Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un tort foarte frumos si reusit. Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Felis! imi plac la nebunie retetele tale, dar trebuie sa te intreb ceva. Unde gasesti colorant pentru martipan?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina... daca mergi pe coloana din dreapta in jos vezi rubrica ETICHETE, in ordine alfabetica. La USTENSILE apare si despre colorant si poze... pentru mai multe amanunte.
      Eu folosesc colorant gel luat de la lumea basmelor sau un magazin cu aceleasi produse din Bucuresti de langa Unirea.

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails