"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

vineri, 2 decembrie 2011

Tort Minnie Mouse

Sa va arat si ultimul tort din seria de week-end-ul trecut. Acest tort e facut pentru nepotica mea pe care o cheama Andreea si m-a rugat sa ii fac un tort si ei sa duca la gradinita (ziua ei este vara si voia sa mearfa si ea cu un tort la gradinita, deci macar de ziua de nume).
Am facut tot blatul de amandina cu crema de la felia de lapte, insiropat cu sirop de zahar ars.
L-am acoperit cu pasta de zahar colorata in verde deschis cu imprimeu: Happy Birthday.
Am facut-o pe Minnie din pasta de martzipan si inspirandu-ma de la Nella (mi-a placut f mult tortul ei Minnie Mouse, am pus si eu ceva 3d la aceasta Minnie (fustita si fundita)... Altfel, il faceam la fel cum am facut Tortul Mickey Mouse. Multumesc Nella de idei...
La multi ani Andreea!...




13 comentarii:

  1. superb tortul felicitari de mult intru si ami place ce faci beso

    RăspundețiȘtergere
  2. wow!!!!ce fain ti-a iesit!!!!felicitari!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, superb! Nu-mi dau seama cum se fac aceste torturi. Decupezi pasta de zahar si o pictezi sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  4. Yaya, Alinutza, Nela,Adnia, Violette, Dana, Giovana,Criss, Anonim... multumsc de aprecieri si vizita!...
    Nela... multumesc inca odata de idee!..
    Criss.. saptamana care vine voi pune pe blog cum am facut Miki si Minnie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felis felicitari!!
    E atat de frumos tortuletul tau !!
    Ti-a iesit perect!!
    Pupici :*
    Lory

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb! E foarte reusit!
    esti foarte talentata!

    RăspundețiȘtergere
  7. bestial...imi place foarte mult cum ti-a iesit

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails