"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

duminică, 19 septembrie 2010

Pui cu smantana si ciuperci

Am gasit la Naty pe blog aceasta reteta si mi-a placut foarte mult... am respectat reteta pas cu pas si a iesit delicioasa... Multumesc Naty pentru reteta...

Ingrediente:
-1 piept de pui
-200 gr smanatana
-200 gr ciuperci
-1 legatura marar
-ulei
-1 ceapa
-1 lingura faina
-sare piper
-delicat
Mod de preparare:
Pieptul de pui se spala si se taie bucatele, se pune la prajit in ulei incins cu capac
Cand e gata se scoate pe o farfurie in acelasi ulei se prajesc ciupercile care au fost taiete iar cand au lasat zeama se pune si ceapa taiata marunt
Dupa ce s-au facut ciupercile se pune o lingura de faina 1 ceasca de supa de pui sau concentrat se condimenteza se adauga smantana si carne, se lasa sa dea un clocot si se opreste. Se adauga mararul tocat marunt.





pieptul de pui facut si scos separat:
final:

4 comentarii:

  1. Felis,un deliciu,eu o fac foarte des,eu pun si un catel sau doi de usturoi!
    Sa va fie de bine!
    O saptamina placuta de septembrie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deliciosa,si eu o fac foarte des si cum spunea Mariana e foarte buna daca mai adaugi si un catel de usturoi,dar asta numai daca va place usturoiul altfel e buna si asa!arata super si sa aveti pofta!pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mariana, Gabriela... multumesc foarte mult... data viitoare pun si usturoi... Va pup si multumesc pentru aprecieri si vizita..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi place mancarica asta si a ta arata foarte bine.Te pup si o zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails