"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 11 mai 2011

Tort Cornel

Ar fi trebuit sa se numeasca "Tort cu pretentii 2"... dar pentru ca a fost preferatul sotului si facut la cererea lui, i-am dat si numele!...

Este un tortu cu:

- blat alb (reteta la tortul de mere, dar facut din 6 oua),

- o crema de vanilie (reteta la minieclere)

- o crema de ciocolata (reteta la amandina),

- insiropat cu sirop de zahar ars

- acoperit cu frisca

- pe laterala ciocolata topita

- ornat cu trandafiri de lapte praf si bilute de ciocolata.














22 de comentarii:

  1. Wow, cum arataaaa! Dar tu ai ceva rabdare, nu gluma! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingenioasa chestia cu punga cu gaurele, imi place!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place ideea cu punga cu gaurele,ce model frumos iese....iar pe ansamblu e foarte finut si armonios!Imi place!!!!
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata superrrr!felicitari!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat ! mai exista o feliuta si pentru pofticiosi ca mine?? O zi frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos si apetisant arata!Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  7. arata tare bine! presupun ca s-a terminat

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari arata minunat,si interior si exterior!!!bravo...

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumos arata,felicitari,imi place ideea cu punguta,super

    RăspundețiȘtergere
  10. Arata super,La multi ani sotului tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai unde-i povestea,ca ne-ai obisnuit cu tot felul de patanii,de exemplu cioco aia intinsa pe punga cu bilute ce-mi place mie sa le sparg,sa le pocnesc intre degete,interesanta idee de unde ti-o venit?arata tare bine Tortul Cornel:-)))),pupicei

    RăspundețiȘtergere
  12. e minunat tortul,ciocolata pe margine imi place mult,eu vroiam sa incerc mai demult dar ma temeam ca e cam dificil,se lucreaza usor cu ciocolata pe folia cu gaurele?o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  13. Arata minunat! Folia e speciala pentru decorat sau e folia aceea aerata?

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata super ! Imi place cum arata marginea de ciocolata !

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte reusit! ai multa indemanare dar esti si talentata!
    Voiam sa mai stiu daca vrei sa facem schimb de link-uri?

    RăspundețiȘtergere
  16. Apetisant.Cred ca sotul tau a fost tare incantat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc frumos pentru vizita si aprecieri!!!
    Am fost foarte ocupata si nu am mai avut timp sa intru...
    Ideea cu marginea de ciocolata e tot de la Tortul Lissa... dupa care m-am inspirat, dar la tortul cu acest nume... nu am mai avut timp sa fac si banda (desi e f simplu si rapid de facut!!)
    Craita... nu a fost ziua sotului meu... dar l-am denumit asa deoece mai putin ideea cu trandafirii si marginea cu punga... e facut la cererea lui... si tot el l-a mancat in 24 ore... 80% din el!

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place foarte mult tortul, arata superb. Chiar cautam reteta, numai ca nu am retinut denumirea postarii. Week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  19. MULTUMESC PENTRU ACEASTA RETETA SI DECOR,O CAUTAM DEMULT.torina

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails