"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 18 august 2011

Pufoasa cu caise

Saptamana aceasta am fost plecata 4 zile in concediu la mare, si m-am gandit sa iau si ceva dulce la mine, mai ales ca saptamana trecuta baiatul meu zilnic mi-a cerut "prajitura".. Ei.. asta pentru el nu prea e prajitura... dar de.. merge... (ei... e pretentios ca taica-su... prajitura e numai aia de are crema... poate si insiropata...)
Deci... ce dulce puteam sa fac eu la 12 noaptea (cand la 4 dimineata ne trezeam sa plecam) decat ceva f usor si f rapid de facut... dar sa fie si foarte bun... pentru toti pretentiosii... Concluzia a fost ca trebuia sa execut pufoasa... care o mai facusem in varianta cu capsuni si apoi cu visine... Oare cum iese cu caise??? A iesit delicioasa...
Scuzati poza de final, dar pufoasa odata scoasa de la cuptor am pudrat-o cu zahar pudra cu aroma de vanilie si am luat-o cu tot cu tava la mine... Am taiat-o la mare si tot acolo am facut si poza de final... Zaharul de pe ea nu se mai vede ca se topise...

Ingrediente:

  • -6 oua
  • -200g unt
  • -200g zahar
  • -coaja rasa de lamaie
  • -1 plic zahar vanilat bourbon
  • -250g faina
  • -1 plic praf de copt
  • -400 gr caise
Preparare:
Untul topit se mixeaza cu zaharul, coaja de lamaie, vanilia si ouale intregi pana se fac besicute.. Eu am lasat untul la temperatura camerei (care la vremurile astea inseamna aproape topit!!) am frecat cu zahar, apoi am adaugat coaja de lamaie si am mixat in continuare. Mixand in continuare am adaugat treptat si ouale, incorporandu-le unul cate unul....
Adaugam faina cernuta si praful de copt.
Turnam compozitia intr-o tava nu foarte mare si punem deasupra caisele taiate bucati potrivite. Dam tava la cuptor la foc potrivit 25-30 minute (pana se rumeneste- incercam cu scobitoarea). Lasam sa se racoreasca si pudram cu zahar






5 comentarii:

  1. Chiar ca arata foarte pufoasa si crescuta,ma autoinvit :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pufoasa si cu caise........vin si eu la o portie.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. buna si racoritoare pentru vara,trebue sa-mi cumpar caise,multumesc pentru postare,o zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ca e pufoasa si aromata

    RăspundețiȘtergere
  5. Felis, m-as bucura sa ni te alaturi la provocarea lunii http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails