"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 27 martie 2010

Deliciu cu mere

Aceasta reteta este de la Doly (multumesc frumos) care a zis ca e preluata dintr-o revista sarbeasca. Denumirea ei e "Prajitura necoapta cu mere". Am vazut rezultatul la Doly, m-a tentat sa o fac, dar nu aveam timp...
Cu fiecare zi era mai laudata pe masura ce mai era cineva care o facea... Criss i-a zis "deliciu cu mere" - nu e o prajitura spectaculoasa: apa, mere, biscuiti... mmmm... si nu am realizat de ce a redenumit-o... Am zis totusi ca trebuie sa o incerc si eu: i-a venit randu.... Iata ce a iesit... dar cand am gustat... si nu ma mai puteam opri din mancat... mi-am zis ca denumirea care i-a dat-o Criss o descrie perfect... deci asa i-am lasat si eu numele...
Ingrendiente:
-1 kg mere rase pe razatoare
-200 g biscuiti
-2 budinci de vanilie (praf)
-300 g zahar(eu am pus 250)
-frisca pt ornat
-600 ml apa
Preparare:
Intr-o oala se pun la fiert: 550 ml apa, zaharul si merele rase... Cand a dat in clocot se da de pe foc si se adauga budinca (care a fost amestecata cu cele 50 ml apa ramase). Se lasa pe foc pana se ingroasa (amestecam continuu).
Intr-o tava punem folie de plastic turnam budinca cu mere si asezam deasupra biscuiti.Dam la rece cateva ore...peste noapte. Eu l-am bagat la congelator o juma de ora dupa care la frigider 3 ore si jumatate. Cand s-a racit rasturnam prajitura pe o tava, ornam cu frisca si presaram scortisoara.







4 comentarii:

  1. Immmm ce buna trebuie sa fie.
    Un premiu te asteapta la mine.Duminica frumoasa sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, ai doua premii frumoase la mine pe blog. O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Micule, Mirela.. multumesc f mult si va pup... am sa trec mai tarziu sa le iau... O zi frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut :)
    primiti cu provocarea?:) provocarea la fericire, noul premiu ce circula in blogfosfera. daca vrei sa intri in joc , provocxarea te asteapta pe blogul meu,isi face siesta! o zi superba !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails