"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

joi, 25 martie 2010

Premii si motive de fericire





Am primit aceste 3 premii de la Micul careia ii multumesc foarte mult atat pentru premii cat si pentru nenumaratele prajituri cu care ne incanta de fiecare data... dar nu in ultimul rand pentru prietenia ei!...
Al 3-la premiu vine si cu o cerere de a enumera 10 lucruri care ne fac fericiti:
1. Cand imi vad baiatul zambind!
2. Sa imi aud baiatul zicand un cuvant nou!
3. Sa pot face pe cei din jurul meu sa zambeasca!
4. Sa termin lucrurile incepute
5. Sa fac bine ceea ce imi propun sa fac.
6. ...........
7. .............
Unele lucruri nu le pot scrie.. din superstitie... altele... alta data...
Dau mai departe aceste premii
si tuturor fetelor de pe site-ul Retete in imagini... Va pup si sa fiti fericite...


Un comentariu:

  1. Felis iti multumesc pentru cuvintele frumoase, si sa stii ca desi nu il cunosc personal pe Mihai, mi-e tare drag si-mi place si mie sa-l vad zambind.
    Un pupic sa-i dai si sa aveti o sambata cat mai frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails