"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

miercuri, 10 noiembrie 2010

Negresa de post

Pentru ca in ultimele zile nu am mai avut timp sa gatesc, mi-am zis sa aduc o reteta de negresa de post pe care am facut-o acum vreo 2 ani.... (si pozele tot de atunci sunt). Reteta e de la Monica (multumesc Monica)
Ingrediente:
-1 cana(250 ml) zahar pudra,
-1 cana nuci macinate,
-1/2 cana ulei,
-3 linguri cu varf de cacao,
-2 cani faina,
-1 cana apa,
-1 lingurita amoniac sau praf de copt,
-50gr stafide.,
-1 borcan de gem (cca. 450 g),
-cateva picaturi zeama de lamaie.
Preparare:
Se mixeaza cateva minute si se pune in tava la cuptor la 170 gr pentru 45 de min
Glazura:
-3 linguri apa,
-3 linguri zahar tos,
-3 linguri cacao,
-3 linguri margarina
Pentru ­ornat:
-frisca lichida vegetala
Din timpul prepararii nu mi-a mai ramas decat o imagine.

8 comentarii:

Related Posts with Thumbnails