"Caracterul fara inteligenta poate mult, dar inteligenta fara caracter nu valoreaza nimic"-Cicero

sâmbătă, 5 martie 2011

Tort de ziua mea-37

Acesta este tortul pe care l-am facut de ziua mea... In mare graba... Cum eu, pentru mine, nu ma straduiesc de loc... ma mir ca a iesit si asa ceva... Oricum, prietenele mele m-au asistat la ornarea lui... Cand au venit ele era doar alb!!...
Fiind ziua mea, am ales un interior care se face rapid, usor si iese f gustos: amandina. Deci interiorul este de la prajitura amandina, indentic totul (cantitati, mod de preparare) doar ca nu l-am mai taiat cubulete pt prajitura.
Continuam cu lucruri simple... La ora 15,30 (la ora 18 trebuiau sa vina niste prieteni) era in stadiu de impachetat in folie alimentara in tava si nici un ornament facut.
Am facut in cea mai mare viteza trandafirii si florile... Am batut frisca.. l-am acoperit cu frisca, o alta parte de frisca am colorat-o, ca nu mai stiam ce sa fac in cea mai mare graba... sa iasa ceva acolo. A iesit ce vedeti... nu cine stie ce.. dar merge... mai ales ca prietenii erau "de-ai casei" deci ar fi acceptat si ceva ... neornat... cred!!!!

blatul si siropul de zahar ars:








pacat ca nu am un aparat bun...

35 de comentarii:

  1. Cat de frumos, cat de bun.
    La multi ani cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani fericiti alaturi de cei dragi!
    Servesc si o felie de tort. Multe pupicuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. dar a iesit fff frumos...si gustos presupun. o idee sa-i fac si eu nasei unul asa.
    la multi ani inca o data

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Felis ,la multi ani ,i-ti doresc tot binele din lume .te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani ! Fericire, sanatate si la cit mai multe torturi frumoase ca asta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria, S&M, Veronica, Cakeni, Daniela... va pup si multumesc frumos pentru vizita si aprecieri!

    RăspundețiȘtergere
  7. LA MULTI ANI !Sant sigura ca a fost delicios !

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos chiar daca l-ai facut in graba si la multi ani inca odata:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti doresc la multi ani fericiti si tot binele din lume!!!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. arata foarte bine, la multi ani, draga Felis:D

    numai bine iti doresc, te pup:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Mandala, Craita, Bianca, Diamond... multumesc frumos de urari si aprecieri!.. Numai bine va doresc!...

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumos si elegant...primeste un LA MULTI ANI!si di partea mea si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Elida... multumesc frumos de urari! Sa ai o primavara frumoasa!...

    RăspundețiȘtergere
  14. Très beau gâteau. Bravo!!!
    Bon anniversaire.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Nadji, merci beaucoup pour les salutations!

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani !Sa ai spor in toate si sa te bucuri de familia ta !
    Pentru ca este ziua ta, trimite-mi un emaill pe
    florentina.banica@yahoo.com si spune-mi ce culoare de inel iti place si sa-mi dai si adresa sa ti-l trimit .
    O seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  17. offff dieta mea... :) deliciosss..
    Ai dreptate, un aparat mai mun ar scoate in evidenta minunatiile pe care le faci tu acolo.
    La multi ani fericiti alaturi de familia ta!!

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani, cu multa sanatate si bucurii. :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  19. La multi ani, pestisorule!!! sa ia parte numai de bucurii si de un copil fericit! Ce conteaza aparatul foto, eu nu ma indoiesc de faptul ca e un tort delicios, iar florile... deja ai experienta, ies foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  20. Gaby, Florentina, Ela, Andrada, Miha, Cccris... va pup pe toate si multumesc frumos pt urari!!...

    RăspundețiȘtergere
  21. La Multi Ani!!! tortul e foarte frumos si sigur si super gustos, eu nu ma pricep la decorat torturi :) Multa sanatate si putere de munca cu blogul, si multe bucurii alaturi de familia ta!

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani! Sa fii fericita, dorita si iubita alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  23. la multi ani ,sa fii iubita,e frumos tortul si sigur bun ,,,a fost

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani fericiti Felis, plini de bucurii iti doresc.Tortul ti-a iesit tare fain, si sunt sigura si bun.Te pup cu drag si pe tine si pe Mihai si va doresc duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  25. La multi ani cu sanatate, iubire si muuuuulti bani!!!...:-)))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ina, Micule, Naina. multumesc mult de aprecieri si urari!

    RăspundețiȘtergere
  27. EC, Anisoara... va multumesc de vizita si urari!

    RăspundețiȘtergere
  28. Felis ,

    La multi ani!
    Sa fii sanatosa,fericita si iubita !

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani si din partea mea,cu o mica intarziere.

    RăspundețiȘtergere
  30. La multi ani si tot ce iti doresti!Scuze pentru intarziere!

    RăspundețiȘtergere
  31. La multi ani!
    Sa fi sanatoasa si fericita alaturi de cei dragi tie.

    RăspundețiȘtergere
  32. Va multumesc mult de urari!... Va doresc si voua sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  33. La multi ani sa ti se implineasca toate dorintele!!!!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails